Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • barmokországa: nm (2019.01.01. 14:40) Orbánista lettem
  • nagy1a: Drága jó anyád nem tévedt fiam! Te tényleg hülye vagy!! (2018.10.17. 13:37) Hülye vagy fiam, csak nem forogsz
  • barmokországa: A moderálási alapelvek megszegése miatt 9999-12-31 23:59:00 -ig meg lett vonva a hozzászólási joga... (2015.08.06. 14:51) A barmok országa
  • F.M.J.: Tetszett az írás, és mélyen igaz. Nekem is vannak képeim azokról a „régi” időkről. Most talán csak... (2014.12.27. 22:02) A hó evolúciója
  • F.M.J.: @annamanna: Szép hosszan kifejtetted az álláspontodat, nekem mostanság nincs ennyi időm, csupán rö... (2014.12.04. 02:52) Amiről mindenki elfeledkezik
  • Utolsó 20

2011.12.27. 09:38 _Okostojás_

Orbán! Te tetted ezt!

Lehet hivatkozni Gyurcsányra, az elmúlt nyolc évre. Lehet hivatkozni a gazdasági válságra és minden másra. De ezek üres és alaptalan hivatkozások. Azért, hogy emberek ezrei (tízezrei) sorba álltak egy tál meleg ételért Te vagy a felelős Viktor!

Te és a hűbéreseid! Közvetlenül Te, közvetve a kormány és az összes képviselő, akik megszavazták az őrült ötleteid, amiket törvénybe foglaltál. Legfőképp az egykulcsos adórendszert, amivel a talpnyalóid és a gazdagok jártak jól. Azok, akik átlagos vagy az alatti jövedelemmel rendelkeztek mind rosszul jártak. És most azok közül is sokan sorba álltak, akik eddig, ha nehezen is, de megálltak a saját lábukon.

Viktor! A Te bűnöd, hogy emberek ezrei feladva utolsó csepp büszkeségüket, feladva a maradék önbecsülésüket beálltak egy olyan sorba ahova eddig csak hajléktalanok és koldusok álltak. Mit gondolsz, milyen lelkiállapotban vannak ezek az emberek? Mit gondolsz mi vezette oda az embereket? Azt hiszem, erről fogalmad sincs, de én elárulom neked. A reménytelenség, az apátia és egy kis maradék létfenntartási ösztön. Ösztön, mert élni kell. De a legszomorúbb az egészben az, hogy a sorban már gyerekes családok is álltak. Odamentek, mert élni kell, a gyerekeknek enni kell.

Viktor! Jártál Te arra aznap? Láttad legalább a képeket? Nem mozdult meg benned semmi? Vagy annyira kiveszett már belőled (ha volt egyáltalán) az empátia, a szolidaritás, hogy egy vállrándítással elintézted? Ma reggel borotválkoztál? Bele tudtál nézni a tükörbe? Mert ha egy egész kicsi lelkiismeret még maradt benned (amit kétlek) akkor két dolog közt választhatsz: 1. Visszavonod a törvényeid és kialakítasz egy olyan rendszert, amiben az emberek valós többségének meglesz a létbiztonsága. 2. Szakállat növesztesz, hogy ne kelljen tükörbe nézned. Ha egyiket sem teszed, azzal azt bizonyítod, hogy a lelkiismereted teljesen elveszett.

Viktor! Tudom, hogy nem hallgatsz senkire, én mégis mondok neked valamit! Vigyázz! Nagyon vigyázz, hogy meddig mész el! Ezek az emberek, akik most sorban álltak nem a Te futballhuligánjaid, ezek az emberek nem hangoskodó csőcselék. Ezek az emberek elkeseredettek, de még halkan tűrnek. De nem tudni meddig. Akkora már a feszültség, hogy a legkisebb szikra is fellobbanthatja a lángot. Előfordulhat, hogy a legközelebbi nagy sorálláskor valaki elzokogja, hogy éhen halt a gyereke és ez végigvonul a soron. Esetleg valaki rákontráz, hogy az övé is. Ez lehet egy olyan szikra, amitől a tömeg beindul. Tudod Viktor ez a tömeg nem fog megállni egy vízágyútól, nem fog megállni a rendőrsorfalnál. Mit csinálsz akkor, közéjük lövetsz? Mivel? Gumilövedékkel vagy, ahogy a párttársad 2006-ban reklamálta az akkori hatalomtól, éles lőszerrel? Még ezt is megteheted (kétharmadra hivatkozva megtettél Te már sok mindent), de tudnod kell ez a tömeg nem fog megállni még a lövésekre sem, ezek az emberek annyira kilátástalannak látják a helyzetüket, hogy nem gondolnak majd az életükre. Azt fogják gondolni, mindegy hogy éhen halok vagy lelőnek. Hova menekülsz akkor Viktor? A Parlament épülete nem fog megvédeni. Senki sem fog megvédeni! Meglátod majd a mostani hűbéreseid hogyan fognak patkányokként visítva elrohanni mellőled.

Viktor! Jól gondold meg mit teszel! Most még talán nem késő!

642 komment · 8 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://okos-tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr583498315

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Le a kétharmaddal! 2011.12.28. 12:38:37

Rájöttem arra, hogy a mostani tarthatlan politikai helyzetnek az az egyik legfőbb oka, hogy a kétharmad, mint védő funkció teljesen becsődölt. Ugye elvileg a kétharmad arra volt kitalálva, hogy kivételesen komoly és nagy horderejű törvényeket lehessen ...

Trackback: Nevetségesek a vádak az LMP-vel szemben 2011.12.28. 12:36:34

Továbbra is nevetséges és abszurd vádak illetik az LMP aktivistáit a pénteki megmozdulással kapcsolatban, ahol a rendőrök a Pintér Sándor féle új törvénytervezet szerint már ki sem mondhatják magánvéleményüket. 

Trackback: Én vagyok... 2011.12.28. 12:06:17

Liberális voltam,de Istenné váltam,Mikor pár szövetségesemetJól bedaráltam.Tudtam mikor kellBalról jobbra átvágni,Unortodox módszerekkelÚj utat vájni.Megértettem, csak akkorLesz tiszta a kép,Ha párton belül nem riogatEllenzék.Én vagyok a vezér,Én vagyo...

Trackback: Rogán Antal életrajza 2011.12.28. 00:01:21

15 éve szerzett egyéves pénzügyes gyakorlattal nagy bátorság tárgyalni menni az IMF barlangjába? Tényleg az a jó az országnak, ha nem egy felkészült gazdasági szakembert, hanem egy (két) pártkatonát küld a Fidesz tárgyalni az oroszlánhoz? "Kihag...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2011.12.28. 00:00:21

Hogyan irányíthatja egy nemzet gazdaságát az, akinek egyetlen nap munkatapasztalata sincs a versenyszférában? Nemzetgazdasági miniszterünknek soha nem volt versenyszférás állása, ám figyelemre méltó időt töltött igazgatással, elnökléssel, kurátorkodáss...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2011.12.27. 23:59:29

Alkalmas-e az ország vezetésére Orbán? Mihez ért ez az ember az ELTE ÁJK-n huszonnégy évvel ezelőtt szerzett diplomájával? Nézzük meg az Europass sablonba feltöltött életrajzát! Úgy értem, szép dolog az, ha valaki szervezeteket, kiadókat, szerkesztősé...

Trackback: Nem érdekel a mocskos politika!!! 2011.12.27. 19:39:00

“Mikor a nácik elvitték a kommunistákat, nem szóltam, hisz nem voltam kommunista. Amikor a szakszervezeti tagokat vitték el, nem szóltam, hisz nem voltam szakszervezeti tag. Amikor a szocialistákat bezárták, nem szóltam, hisz nem voltam szocialis...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dbeata 2011.12.28. 12:03:37

@janper: Miféle műveltség kell ahhoz, hogy lássuk, sokkal többet fogyasztunk, mint amennyit a Föld tud adni? Hiába próbálod függetleníteni magad, nagyon is természetfüggő vagy, ahogy én is és mindannyian. Önmérsékletről beszélek, amit mindannyiunknak gyakorolnia kellene. Hogy mi a szükséges és elégséges, arról kérdezz meg egy afrikai faluban élőt, és egy magánszigeten lakót, mást fog mondani. Fura, nem? Bölcsességet még tanulnod kell...

Lencsés István 2011.12.28. 12:05:28

Máskor többen álltak be a sorba , és akik beálltak azok között van elég sok ingyenélő , szóval nem ORBÁN VIKTOR a hibás ....

dbeata 2011.12.28. 12:06:40

@Frengi: Én is épp akartam írni, hogy lehetőleg az pofázzon csak, aki idén már adakozott valamit... Köszi

Mária 2011.12.28. 12:06:52

@El Curros:

Te is ott álltál sorba, elenni az ingyenkaját a szegények elől?

Mária 2011.12.28. 12:08:35

@malagyec:

Mi ez a Kurucinfó tempó?

Parajpuding 2011.12.28. 12:09:49

Sajnos ez a poszt nem fogja elérni a célját:
1. Mert a zorbán egy megtébolyult aljas diktátor, ezért nem lehet apellálni a lelkiismeretére, a józan eszére, vagy bármilyen pozitív emberi vonására (mert nem létezik már).
2. Mert a taplnyaló fideszdroidhad - az utcán, a szomszédodban, a parlamentben - úgyis csak elmúltnyolcévezik, gyurcsányozik a vezérük által írt szoftver szerint,
önálló emberi gondolkodásra ők sem képesek.

Tébolyult vezér és zombi serege.
Tisztítótűz kell, más már nem segít.

malagyec 2011.12.28. 12:10:16

@Mária: Ha nem tetszik neki majd törli, amúgy sem IRL néven szerepel.

dbeata 2011.12.28. 12:11:49

@csirkemacska: "azért mert Gyurcsány meg a többi hazaáruló tolvaj eladta a fél oszágot, és a másik felét is eladták volna ha tehetik? " Már bocs, a kiárusítás már 89 után megkezdődött, és akkor senki sem kiáltott fel, Orbán se, hogy ne tovább...!!!!!!!!!!!!!

menőmano 2011.12.28. 12:12:07

@csirkemacska:

kiforgatták az országot a nyolc év alatt,"

Te figyelj csak! Ez totálisan nem igy van.
Tévedsz. Nincs igazad.
ennyi.

Mária 2011.12.28. 12:13:28

@dbeata:

"Miféle műveltség kell ahhoz, hogy lássuk, sokkal többet fogyasztunk, mint amennyit a Föld tud adni?"

Tételesen?

Mondjuk a saját napi gyakorlatodból.

Mi az, amit elfogyasztasz, pedig lemondhatnűl róla?

És miért nem mondasz le te magad, ahelyett, hogy másokat kérnél számon a saját fogyasztásukról, amihez NEKED semmi közöd?

janper 2011.12.28. 12:14:03

@dbeata: hogy a fenebe jon ez a homalyos/zavaros szoveg ahhoz, hogy ki mennyit keres? Ja, es az onmerseklet az rendben van, de ne te probalj masokat mersekelni a sajat szad ize szerint.

márta)) 2011.12.28. 12:14:47

manócska") Mindjárt besegitek.

Mária 2011.12.28. 12:15:12

@malagyec:

A tempó nem tetszik, nyilván máshol is ezt csinálod.

A szomszédaidat feljelentetted már? Biztos, hogy nem maradt ki egyik se?

dbeata 2011.12.28. 12:17:37

@nimonic: A megosztás, igen, azzal egyetértek. "Felemlegethetnénk Szent Istvánt is akár, aki idegen csapatok behívása és saját nép nem elhanyagolható részének legyilkolása kapcsán Kádárnak lehetett volna tanítómestere." - mondjuk azért Szent István egy országot gründolt össze, ezen az áron, viszont Kádárnak legfeljebb egy jó kis államcsőd (80-as évek elején), a rezsim megszilárdítása és utána lassú kivéreztetése jutott.

PonDrow 2011.12.28. 12:19:13

Mindig vannak rászorulók, minden rendszerben. A képen azért nem tízezrek állnak sorba.

(Egy 1,7M lakossal rendelkező városban, ha a lakosok 0,1%-a szorul ingyenkonyhára, az 1700 ember. )

szobatars 2011.12.28. 12:19:43

@Mária: Mi ez a Kurucinfó tempó?

Miért lenne kurucinfó tempó? Ezek érzékeny személyes adatok lennének?

dick52 2011.12.28. 12:19:50

Az első bekezdéssel megoldottál mindent. Így aztán komolytalan az a kinyilatkozás.
Cimbora lehet hivatkozni az elmúlt nyolc évre, meg a 89' előtti időkre! Mert annak isszuk most a levét. De ha ezt a baromságot pénzért írtad akkor kend a hajadra a tisztességed, kérlek. Mond hol éltél eddig, vagy mikor születtél? Ha 1990 után akkor megértelek, ha előtte..
Még is, szerinted mennyi idő alatt lehet megoldani amit nyolc év alatt elrontottak? Kérlek ne gyere nekem hátulról!
Ezt amit most csinál a Kormány, ezzel kellett volna kezdeni az első 1990-ben megtartott választások után. A kommunistákkal "felmosni a követ". Elzavarni őket a hatalom, a bankok közeléből.

El Curros 2011.12.28. 12:20:34

@Mária:
Vicc volt a kérdés?
Remélem soha nem kell ilyen sorba beállnom.
Egyébként meg nem lenne pofám beállni, pláne ha nem is vagyok rászorulva.

márta)) 2011.12.28. 12:21:48

@csirkemacska:

Ha Ferin meg a többi csőcseléken múlna már nincstelen gyarmat lennénk! "
Megkérdezhetem, hogy hol tetszik élni? hol tetszett lenni az elmúlt időszakban.

Röviden elmondom, hogy mi?van! ha tetszik, ha nem)

A szegénységet, és egyáltalán ami most van) maga a rendszerváltás termelte ki. Aminek az elinditója az MDF. volt.
A hatalom megtartása érdekében (is) a problémákat tologatták a mindenkori kormányok maguk előtt.
Erre a többségi kormány elhibázott gazdaságpolitikája , csak rátett egy hatalmas lapáttal.

Igy röviden , tömören)

Pontosan erre mutatott rá az utóbbi időszakban) ami történt Európában. "Két kormányfő már megbukott, ki lesz a harmadik?"
Erre mutatott rá Merkel- és csapata, hogy a népek feje fölötti lobbizás a hatalom megtartása érdekében meg kell, hogy szűnjön.

Itt már nem gyurcsányahibás-ról szól a történet. Annak ellenére, hogy tudjuk mit rontottak el a szocialisták, de az is tudjuk, mit csinált " a Bajnai kormány.
Tudjuk, tapasztaljuk, hogy most mi van.)
hm?

Kalmár 2011.12.28. 12:21:57

@dekol84: Ez azért lehet, mert ott a sorban pontosan tudják, hogy nem másfél év alatt szegényedtek el. Lehet, hogy ők nem olyan elfogultak, mint a posztoló. Meg te.
2002-ben minden mutatóban jobbak voltunk, mint pl a valünk azonos méretű Csehek. Most az adósságunk a duplája az övéknek. A jegybanki alapkamat 7% nálunk, náluk pedig 0,75%.
Tényleg ne történt semmi azelmúltnyócévben??
Jó lenne szabadulni a felelősségtől amit te is viselsz, mert ezeket a féreg szocikra szavaztál?? Rádégett a bélyeg, hiába próbálsz menekülni, mint a patkány a süllyedő hajóról. Ti okoztátok a bajt. Nem lehet lerúgni másfél év alatt. Történelmi bűnt követtek el az ország ellen. Már nem először.

márta)) 2011.12.28. 12:23:32

Bocsánat! Én nem vagyok elfogult egyik irányban sem. Csak a véleményem irom.
Nagyon nem tetszik, mikor némelyek csak egyirányba látnak. és persze mindig csak az elmultnyolcévre) csak addig.
ennyi.

dbeata 2011.12.28. 12:23:45

@Mária: Már bocs, de amennyiben az én adómból adnak neki, hogy fogyasszon többet, akkor azt gondolom, van közöm hozzá. Valamint nem a Holdon élek, hanem a Földön, van közöm hozzá, mások mennyit túlfogyasztanak, miközben megint csak mások halnak éhen. Csalódtam benned, Mária. Ez a mentalitásod rövidlátó, és betegesen arra apellál, hogy aki nem fogyaszthat, az irigy. Hát ez nagy tévedés, megnyugtatlak. Szerinted van itt közöttünk olyan, aki nem fogyasztana túl? Én is, sok ételt dobok ki, mert nem eszi meg a család, nem lehet akkora adagban megvásárolni, mint ahogy el lehetne fogyasztani és persze, megggondolatlanságból. Ettől még nyugodtan rákérdezhetek és lehet hozzá közöm, mert a gyerekeinktől vesszük el a javakat, velük fogunk kitolni. Ha te ezt nem így látod, sajnálom.

janper 2011.12.28. 12:26:16

@dbeata: errol beszelek. En valszeg joval tobbet keresek, mint te, de megse dobunk ki kajat. Akkor miert is kene az en penzembol teged finansziroznom? (Fentebb meg arrol meseltel, hogy a jol keresoknek 8e az semmi, adjuk oda inkabb a kevesbe jol keresoknek.)

Mária 2011.12.28. 12:27:58

@dbeata:

"Miféle műveltség kell ahhoz, hogy lássuk, sokkal többet fogyasztunk, mint amennyit a Föld tud adni?"

Csak egy kérdés:

Hogyan lehet elfogyasztani azt, amit a Föld NEM tud odaadni?

dbeata 2011.12.28. 12:29:04

@janper: Na akkor adj már tippeket, hogy lehet szépen és takarékosan élni... Örülök amúgy, hogy van olyan háztartás, ahol nem dobnak ki semmi ételt. KOmolyan.

dbeata 2011.12.28. 12:29:52

@Mária: Kérlek, részletezd, nagyon talányos vagy... Mire gondolsz?

janper 2011.12.28. 12:29:57

@dbeata: nem feltetlen elek takarekosan, de viccesnek talalom, hogy nem tudsz megfelelo kiszerelesu kajat venni. Mi az, amibol nem talalsz megfelelot?

márta)) 2011.12.28. 12:32:16

@midnight coder:

Pontosan igy van.

Csak erre nem az a megoldás, hogy hitelből osztogassunk a rászorulóknak."

Ehhez csak annyit, hogy munkahelyek kellenének, valós munkahelyek.
Egyébként minden eu. országban működik, egy "normális" szociális háló. Mert az elengedhetetlen. Csak nem mindegy, hogy kinek- hogyan használják" fel.
Itt van egy réteg - ami mindig is meg volt, csak most még jobban kiemelkedik - mások pedig szépen elszegényednek. Ez a hatalmas probléma.
Úgy bizony) a fiatalok - és már a középkorúak is - tömegével mennek külföldre. ) szomorú valóság.

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.12.28. 12:35:46

@dbeata: "mert nem eszi meg a család, nem lehet akkora adagban megvásárolni, mint ahogy el lehetne fogyasztani és persze, megggondolatlanságból"

Mondanál erre egy példát?

Mária 2011.12.28. 12:37:34

@dbeata:

"Már bocs, de amennyiben az én adómból adnak neki, hogy fogyasszon többet, akkor azt gondolom, van közöm hozzá."

MIért kéne a te adódból ADNI annak, aki egyébként is túlfogyaszt?

*

"Valamint nem a Holdon élek, hanem a Földön, van közöm hozzá, mások mennyit túlfogyasztanak, miközben megint csak mások halnak éhen."

Nem tudsz igazságot tenni, mert a túlfogyasztás a Föld egyik pontján van, az éhenhalás meg a másikon. Túlfogyasztani egyébként sem Magyarországon szokás, a kifejezetten szegény országban, hanem a jóléti államokban.

Ha azt állítod, hogy Magyarországon jellemző az élelmiszer pazarlása, akkor semmit nem tudsz erről az országról.

*

"Csalódtam benned, Mária. Ez a mentalitásod rövidlátó, és betegesen arra apellál, hogy aki nem fogyaszthat, az irigy."

Érdekelne, hogy erre a következtetésre hogy jutottál abból, amit írtam.

*

"Hát ez nagy tévedés, megnyugtatlak. Szerinted van itt közöttünk olyan, aki nem fogyasztana túl?"

Van, például én.

*

"Én is, sok ételt dobok ki, mert nem eszi meg a család, nem lehet akkora adagban megvásárolni, mint ahogy el lehetne fogyasztani és persze, megggondolatlanságból."

Feltalálták a hűtő fagyasztórekeszét, a fagyasztószekrényt és a hűtőládát. Mindhárom arra való, hogy amit valamilyen oknál fogva nem fogyasztasz el azonnal, azt abban tárold, ne a kukában.

*

"Ettől még nyugodtan rákérdezhetek és lehet hozzá közöm, mert a gyerekeinktől vesszük el a javakat, velük fogunk kitolni."

Én senki gyerekétől nem veszem el a javakat, és senki más sem, aki megfontoltan osztja be a pénzét és nem puszta szeszélyből, "just for fun" vásárol, hogy utána a kukát etesse a szirszarokkal.

dbeata 2011.12.28. 12:37:46

@janper: Pl. kenyérből néha elszámítom, mennyi kell. Tojást még nem kellett soha kidobni, de most pl. vettem egy újfajta kenőmájast, ami nagyobb kiszerelésű volt, és szerintem megromlott, nem ízlett a családnak. Mondjuk ez is vicces, hogy nincs ráírva az, hogy felbontás után meddig eltartható. Csak az, hogy bontatlanul meddig jó. Aztán itt van a karácsonyi menü, amiből kaptunk anyósoméktól, de nincs fagyasztónk, ill. van, de régi, és inkább kikapcsoltuk, mert nagyon sok áramot fogyasztott. Na abból talán a töltött káposztát tudjuk enni, a hallé kárba ment, mert nem tudtuk elfogyasztani. Vajat sem kellett még kidobni, általában azzal van a baj, ha valami újat veszek, és nem jön be.
Mondjuk a mi kukánkat meg lehet nézni, mert az utcában szerintem nekünk van a legkevesebb szemetünk. Komposztálunk, amit lehet, és szelektíven gyűjtünk. Sajnos ez csak az önáltatásra elég, de nekem nem esik nehezemre.

márta)) 2011.12.28. 12:39:24

Na.Ja.! Én szerintem meg az pofázza teli a posztot, meg úgy általában, aki megtapasztalta/megtapasztalja, milyen amikor némelyek kénytelenek sok-sok mindenről, napi szükségletekről (is ) lemondani. Hiába dolgoznak becsületesen- és sokat.
Mert Ők azok (többségében) akik rendesen meg vannak adóztatva, és akiket legjobban sújtanak a kormány intézkedései.

janper 2011.12.28. 12:39:45

@dbeata: Ok, akkor most magyarazd meg, hogy ez hogy jon az egykulcsos adohoz.

dbeata 2011.12.28. 12:39:58

@Mária: Akkor nem olvastad, hogy Mo-nak mekkora az ökológiai lábnyoma, valamint hogy igenis egy Magyarország szintű ország túl jól él a Föld eltartóképességéhez képest. Javaslom, guglizz rá. Aztán ha van még időd, adj egy pár tippet, hogy lehetne okosabban csinálni. Most komolyan, szívesen veszek jótanácsot. Köszi.

dbeata 2011.12.28. 12:41:24

@janper: Te külföldről írsz? Vagy miért nincs ékezeted?

márta)) 2011.12.28. 12:41:58

Kidobni ételt, élelmiszert te szerencsétlen, idióta!!!??
Mikor éppen arról szól ez a poszt (is), hogy egy hatalmas tömeg meg sem tudja venni. Csak annyit, esetleg, hogy nem haljon éhen.
!!!??

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.12.28. 12:46:13

@dbeata: "Pl. kenyérből néha elszámítom, mennyi kell."

Vegyél normális kenyeret ami nem egy napig ehető. Bükki kovászos egy hét után is jobb mint egy teszkókenyér frissen. Vagy süss kenyeret, olcsóbb mint a bolti, 10 perc meló és mindig frisset ehetsz (google DNK kenyér).

"vettem egy újfajta kenőmájast, ami nagyobb kiszerelésű volt"
Kötelező volt ezt venni, vagy te választottad?

"Aztán itt van a karácsonyi menü, amiből kaptunk anyósoméktó"

Erről személyesen az Élelmiszeripar tehet, hogy anyósék többet adnak.

Nem bántásból, de igen erőltetett példákat hoztál fel.

janper 2011.12.28. 12:46:29

@dbeata: magyar billentyuzettel nem tudok rendesen dolgozni, egyebkent per pillanat epp kulfoldrol irok, igen.

márta)) 2011.12.28. 12:49:56

Na nálam teljesen kiverte a biztositékot, a nagyképű posztoló társaság. Nem ér annyit már az egész, hogy az időmet pazaroljam.
Nos. akik kidobálják az élelmiszert, nagyon remélem, hogy részük lesz egyszer "egy sorban állásban".
Hm.
viszlát.ennyi.

dbeata 2011.12.28. 12:49:58

@Ronda_kövér_öregedő_pasi: Mi lenne a nem erőltetett példa? Szeretnék már okulni, olyan sok Okostojás van itt, ti biztos tudjátok a megoldást!

márta)) 2011.12.28. 12:51:21

@janper:

Örülj neki basszus!!!. hogy te külföldről tudod írni a tutit. !!!

Mária 2011.12.28. 12:53:15

@dbeata:

"Akkor nem olvastad, hogy Mo-nak mekkora az ökológiai lábnyoma, valamint hogy igenis egy Magyarország szintű ország túl jól él a Föld eltartóképességéhez képest."

Az ökológiai lábnyom nem más, mint egy divatos baromság. Ugyanaz a kategória, mint azoknak a hülyesége, akik a teheneket okolják, hogy a bélgázkibocsátásuk vékonyítja az ózonpajzsot.

Adok egy tanácsot:

Ha valóban tenni akarsz valamit és nem csak a teletömött kamrád meg a degeszre pakolt hűtőd mellől okoskodsz, akkor állj be önkéntesnek valamelyik karitatív szervezethez, és nézd meg a szerinted "túlfogyasztó" segélyezetteket a maguk valóságában.

Esetleg beszélgess velük és adj nekik életvezetési tanácsokat. :(

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.12.28. 12:56:12

@dbeata: Mert fasságokat irtál példának azért erőltetett.

Tul nagy a kilós kenyér? Van negyedkilós-félkilós 75dekás, kilós kétkilós háromkilós és saját sütés. Ha ezekből te nem tudod a megfelelőt kiválasztani az ne legyen már a rendszer hibája. Meg a májkrém. Megveszel egy nagykiszerelésű (tippXZvaluebudgetwinny...tiousu)gazdaságos szart aztán rinyálsz, hogy szar és ki kell dobni? Ne vedd meg. Az anyósnak meg szólj, hogy nem fér el a hűtöben amit adnak.

+old6ó 2011.12.28. 13:00:24

Ennél elfogultabb és "bugyutább" írást már rég olvastam. Egy naiv lázadó diák vagy egy elkeseredett magából kifordult baloldali szavazót tudok elképzelni, akinek már minden mindegy, csak vesszen a Patás :)

Kedves Okostojás!

apanna2011.12.28. 11:47:01

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MWtxyXAdFbw

...ez csak egy a sok közül, a lényeg inkább ott van, hogy bármennyire fáj, az "émútnyócév" bizony nagyon nagy részben felelős azért, hogy ez a kormány egy végtelenségig eladósodott és kiszolgáltatott ország irányítását vette át. Az a következő pont, hogy azóta ezen az "állapoton" inkább rontottak mint javítottak. Sajnos.

DurvaPisti 2011.12.28. 13:01:13

@El Curros:
Egyél Troll: Te egy Barom vagy!

Mária 2011.12.28. 13:02:32

@Ronda_kövér_öregedő_pasi:

Kenyeret le is lehet fagyasztani, ha valaki elszámolta magát az adaggal. Semmi baja nem lesz, ha nem rakja olyan étel mellé, például fagyasztott zöldség mellé, aminek átveheti a szagát.

dbeata 2011.12.28. 13:02:43

@janper: Akkor a te logikád szerint az is pazarlás, hogy mondjuk egy gyógyszert megveszek és bevesszük, ameddig az orvos mondja, vagy amíg tünetmentesek leszünk, és utána ami megmarad, és lejár, kidobjuk?
Na de maradjunk a kajánál, és a minimálbérnél. Minimálbérből eleve normálisan sem lehet étkezni, legalábbis ha megnézem, hogy mennyire teljes értékű az a táplálék. Mert amit az élelmiszeripar ránk tukmál étel címén, azt jól tudjuk, hogy kb egy fokkal jobb, mint amit állateledel néven adnak el. Ebből a szintből amúgy szénhidrátdús egészségtelen ételeket lehet enni, ami hosszútávon elhízáshoz, szív és érrendszeri betegségekhez, és a sok hozzáadott nem természetes anyagtól rákot lehet kapni. Ez majd az egészségügy problémája lesz, esetleg a temetőké.

Visszakérdeznék, szerinted az egykulcsos rendben van, és igazságos, és be kell betonozni? Ez fog minket a felemelkedés útjára vinni?

midnight coder 2011.12.28. 13:03:27

@dbeata: Az ökológiai lábnyom valóban hülyeség. Annak az afrikai nyam-nyamnak aki az éhhalál szélén van, valóban kicsi a fogyasztása. De van 20 gyereke, akik egyenként tovább csökkentik azt a bizonyos lábnyomot.

Mi is éheznénk, ha az elmúlt 100 évben azt a népszaporulatot produkáljuk mint a fejlődő országok. És ezek ma is szaporodnak mint a nyulak.

gothikaaaaaaaaaa 2011.12.28. 13:04:29

én csak olvasok és nem értem miért kell egymás torkának esni olyan miatt amit nem az itt írógatók követtek el.
nekem az egyetlen, és a legnagyobb bajom az egész rendszerrel az, hogy azt lehetetlenítik el amiért idáig dolgoztam. normálisan , bérből, minden forintot leadózva.BECSÜLETESEN!
a vágyaim:
-tanítatni a gyerekeimet egy olyan iskolába ahol nem a politikai nézet szabja meg mennyi állami támogatást kap a suli.
-normális egészségügyi ellátást kapni ha szükségem van rá, és ne a hálapénz döntse el miként is bánnak velem vagy a családommal.
-a fízetésem legyen elég azokra a kiadásaimra-még ha némelyik hitel is- amiket pár éve már fízetek rendesen, azaz tudjak tervezni a pénzemmel!
mert nem mindenkinek van olyan családi háttere hogy mindent a familia előteremt.-nincs ezzel baj, csak nem kéne kővel dobálni azokat sem akik hitelből probáltak meg álmokat megvalósítani, és nem ész nélkül, hanem tervezve és számolva azzal hogy évekig fognak fízetni.
-szeretnék nyugodtan véleményt nyílvánítani, nem félve attól hogy mikor ki hallja meg vagy olvassa el a véleményemet, és mikor ki jelent fel-mert igenis már ez van.
-szeretném ha egy olyan országba élhetnék ahol a közteher viselése nem csak egy rétegnek szól, hanem mindenkinek.ha nincs pénz a korházakra akkor nincs pénz stadionokra, és nincs pénz felesleg szar képek vásárlására, és nincs pénz a MÁV ellopot forintjainak pótlására, sem a BKV-ra.
vannak országok itt a közelünkben akik fel tudtak állni abból a helyzetből amiben mi vagyun, nem akarok hülyeséget írni de talán a lettek vagy az észtek- nem tudom pontosan- de ott amikor megszorítás jött, akkor nem volt plusz pénz a felső tízezernek sem, meg a képviselők sem vettek fel 5! helyről havi fízetést.nem volt uj szolgi autó...el kellene ezen is gondolkodni!

arról meg nem is akarok beszélni ami a munkahelyeken megy, az ahogy főleg az ujra államinak mondható cégeknél, és intézményeknél folyik, hogy a dolgozókat terrorba tartják, és mindenki retteg hogy lesz e holnap munkahelye, mert ha nem teljesíti ezt meg ezt az eszement dolgot, feladatot akkor találnak a helyére olyat aki megteszi.-így élni is nagyon szar!

dbeata 2011.12.28. 13:04:43

@midnight coder: Ehhez képest dotálja az állam hogy minél többen szülessenek...

malagyec 2011.12.28. 13:07:23

@Mária: Nem, a szomszédot sem jelentettem fel, pedig ha írnék névtelen emilt a TEK-nek, biztos jönne érte éjszaka a fekete autó, amiért kb. ugyanazt a szöveget nyomja mint a posztoló, csak IRL.
:)

messi-asz 2011.12.28. 13:08:35

@malagyec: miért? ez már bűncselekmény? a kormányt bírálni? vagy politikai eltérő véleményt nyílvánítani?

már ott tartunk? el tudom képzelni... csak jó lesz tudni...

dbeata 2011.12.28. 13:08:59

@Mária: Köszi, de olyan tanácsot adtál, amit te már személyesen próbáltál, és bevált, ugye?

Mária 2011.12.28. 13:09:13

@márta)):

"A szegénységet, és egyáltalán ami most van) maga a rendszerváltás termelte ki. Aminek az elinditója az MDF. volt."

Nagy igazság.

Hülyék és dilettánsok kezére játszották át az egyébként fel sem mért nemzeti vagyont. A sok idióta meg azt hitte, hogy ha alkalmazott-igazgatóból tulajdonos-igazgató lesz, akkor érteni is fog a cégvezetéshez meg a vállalkozáshoz és piac is lesz, miután látványosan felszámolták az orosz piacra irányuló exportot.

Bár a legtöbbjük nem is bajlódott cégvezetéssel, eladta a "talált" cégét az első arra járó nyugati konkurenciának, a vételár ment a bankszámlára, az alkalmazottak meg az utcára.

midnight coder 2011.12.28. 13:09:14

@dbeata: "Mert amit az élelmiszeripar ránk tukmál étel címén, azt jól tudjuk, hogy kb egy fokkal jobb, mint amit állateledel néven adnak el. Ebből a szintből amúgy szénhidrátdús egészségtelen ételeket lehet enni, ami hosszútávon elhízáshoz, szív és érrendszeri betegségekhez, és a sok hozzáadott nem természetes anyagtól rákot lehet kapni. "
Minden idők legnagyobb átbaszása a táplálkozástudomány nevű baromság, és a kis testvérkéje a bioipar. Az elmúlt 10 évben legalább 10 vélemény létezett arról hogy a tojás egészséges vagy mégsem. Amúgy pedig, ha valóban tudnák hogy mi zajlik a szervezetedben, akkor lehetne kapni hatékony fogyókúrát segítő tablettákat. De nincs ilyen, csak jó kis statisztikai alapon folytatott vizsgálatok vannak. Azt pedig már Murphy megmondta, hogy kellő számú adatból, statisztikai módszerekkel, bármit be lehet bizonyítani... Az pedig amit mint bio-t megveszel pont annyit fog neked ártani, mint a nem bio. Volt már ilyen vizsgálat is, a bioizék semmivel sem bizonyultak egészségesebbnek mint a nem bio-k.

kitiltott bögre 2011.12.28. 13:09:48

@gothikaaaa: noshát ezeket az álmaidat felejtsd el.sajnálom.

midnight coder 2011.12.28. 13:12:38

@Mária: Az igazi probléma az volt, hogy mi a béketábor egyik kirakatországa voltunk. Viszonylag jól éltünk, de ez nem a saját teljesítményünk, hanem Moszkva döntése nyomán volt így. A gazdaságunk pedig leginkább csak a béketábor piacára tudott szállítani. Aztán, amikor a béketábor csődbe ment, itt álltunk egy gazdasággal ami nem igazán tudott piacképes terméket piacképes áron előállítani, és egy rakás emberrel akik 8 elemivel azt hitték hogy ők az uralkodó osztály.

dbeata 2011.12.28. 13:14:12

@midnight coder: Ezzel magadat nyugtatod, mert nem tudod megvenni a bio-t, a vegyszermentesen előállítottat, ugye? Azzal próbálod összemosni, hogy - mint mindenhol, ahol az ember hasznot lát - itt is vannak olyanok, akik megpróbálják azt elhitetni, hogy ha nem eszel biot, vagy nem veszed be ezt az Aloe levet, akkor rákbeteg leszel... Muhaha, remélem, nem etted meg! Amióta tömegtermelés van, azóta lehetetlen tömegek egészségesen táplálása, ez fából vaskarika, és pont a Föld eltartóképességéhez kapcsolódik. Ez hasonló ahhoz, amit olvastam itt valahol tegnap, hogy a világban 100szor annyi pénz van, mint amennyi valódi reál érték mögötte van. Egy nagy lufi az egész, ha kipukkad, akkor nagy hangja lesz.

janper 2011.12.28. 13:17:54

@dbeata: "Amióta tömegtermelés van, azóta lehetetlen tömegek egészségesen táplálása"

Lehet, de a tomegtermeles elott a varhato elettartam a jelenlegi fele volt kb.

midnight coder 2011.12.28. 13:18:40

@márta)): Könnyű úgy szociális hálót építeni, ha van miből. De az EU is a tartalékait éli fel - és ebből egyre kevesebb van.

Az alapvető gond az, hogy a legalsó rétegek a globális gazdasággal lényegében bérversenyre vannak kényszerítve a kínai, indiai melósokkal. Na most, a hazai minimálbér bérköltségéből el lehet foglalkoztatni 4-5 kínait, vagy egy kisebb falura való indiait.

Ami azt jelenti, hogy 8 elemivel minimális az esély az elhelyezkedésre, kivéve egy-két olyan területen ahol nem lehet az árut szállítani (vagy nem gazdaságos). Pl. mezőgazdaság, építőipar. Ezek azonban messze nem elegendőek ahhoz képest, ahány ilyen ember van. És arra is egyre kevésbé van pénz az EU-ban is, hogy a markába nyomjanak egy rakat pénzt az illetőnek, hogy vegyen magának kínai zoknit.

Persze azon még mindig el lehet filózni, hogy egy brüsszeli 8 elemis munkanélküli mennyivel több pénzt kap mint egy belét kidolgozó magyar orvos vagy mérnök.

Mária 2011.12.28. 13:20:23

@dbeata:

Abszolút mértékben. Az észak-magyarországi szegények sorsának egyik sokat látott szakértője vagyok.

midnight coder 2011.12.28. 13:20:44

@dbeata: Ehhez képest a tömegesen étkeztetett európai lakosság várható életkora elég szépen növöget. Különösen, ha összeveted ezt a nem tömegesen gyártott élelmiszerek korának átlagos élettartamával.

dbeata 2011.12.28. 13:21:41

@janper: Hát igen, a gőzgéppel együtt a tudomány is fejlődött, az orvostudomány, és megjelentek olyan találmányok, amivel meghosszabbították az életet (de nem feltétlenül az egészséges életet hosszabbították meg).

dbeata 2011.12.28. 13:23:23

@midnight coder: Az nem feltétlenül az élelmiszer minőségének a problémája volt.

malagyec 2011.12.28. 13:26:42

@messi-asz: MÉG nem bűncselekmény, de még megszavazhatja ma vagy holnap a parlament:)

messi-asz 2011.12.28. 13:28:40

@malagyec: hejes! végre legyen rend! ne legyen összevisszaság! mindenki egyirányba tolja a lehorgonyzott mozdonyú gyorsnaszád szekerét!

Mária 2011.12.28. 13:35:56

@janper:

A várható élettartam nem amiatt volt rövidebb, mert nem volt tömegtermelés, hanem amiatt, mert fejletlenebb volt az orvostudomány és a gyógyszeripar, és az emberek is kevesebbet tudtak a betegségek megelőzéséről és a testük működéséről.

Rengeteg betegséget nem is ismertek régen, vagy ha ismerték, akkor mai szemmel nézve vicces elképzeléseik voltak az okairól és a gyógyításáról.

janper 2011.12.28. 13:54:54

@Mária: arra szerettem volna utalni, hogy ezek osszefuggenek. Tomeggyartas nelkul nem jott volna letre a fejlett tarsadalom. Ezen gondolom vitatkozunk.

dbeata 2011.12.28. 14:06:10

@Ronda_kövér_öregedő_pasi: Hogy én azért számítsam ki számítógéppel, miből mennyi kellhet majd pl. az ünnepekre, és vágassam le a kilós kenyeret 0.75-re, hogy te majd többet költhess, hát köszi, de inkább nem élnék vele (ha nem teszi kötelezővé a rendszer).

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.12.28. 14:13:56

@dbeata: Ki a franc számitsa ki, hogy neked mire van szükséged, ha te nem teszed meg? Adják a kenyeret 5dekás adagokban? Ja ilyen is van zsömlének hívják...

2011.12.28. 14:26:46

@röhögő: Csak egy pszichológiai tanulmány, akinek agyára ment már ez a világ :) Egyébként nem tudom mosolygás nélkül megállni ezt a szelektivitást, mintha orbán sleppje az elmúlt 20 évben nem a parlamentben rontotta volna a levegőt valamilyen formában, persze legtöbbet gáncsoskodó kontraproduktív ellenzékiként. Ez a gondolkodónál felvet egykét kérdést: pl; ha ennyire értelmetlen és hatástalan az ellenzéki munka, mi a f*sznak tartunk el ekkora aparátust? Hameg kell mind a 386 léhűtő, és a kapcsolódó több tízezres haveri holdudvar, akkor a Magyarország gallyratétele, a legszubjektívebb embernél is minimum Fidesz-Mszp közös sikerként könyvelődik. Persze nem a komplett hülyéknél mint Kalmár.

Mária 2011.12.28. 14:29:07

@dbeata:

"Hogy én azért számítsam ki számítógéppel, miből mennyi kellhet majd pl. az ünnepekre, és vágassam le a kilós kenyeret 0.75-re, hogy te majd többet költhess, hát köszi, de inkább nem élnék vele"

Jegyrendszer kéne neked, ha már magadtól nem tudsz takarékoskodni :DDD

Minnyá kisebb lenne az a lábnyom :)

Mária 2011.12.28. 14:30:40

@Ronda_kövér_öregedő_pasi:

"Adják a kenyeret 5dekás adagokban? Ja ilyen is van zsömlének hívják"

:DDD

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.12.28. 14:44:42

@Jankove: megemliteném, hogy legközelebb már csak 199 léhűtő lesz de már ez is a demokrácia sárbatiprása

bloodye 2011.12.28. 16:55:20

látszik te a tejfölös köcsög mellett ülsz...és fölözöl rendesen...

deadness · http://www.illusionsanddreams.com 2011.12.28. 18:24:25

Tisztelt cikkíró!

Isten adja, hogy az utolsó bekezdésében leírt utópia bekövetkezzen! De sajnos nem fog!

Ma már mindenki félti mindenét, kihalt a népből a harciasság, a forradalmi lélek, birkák vagyunk, türelmes birkák!

És azok a generációk is élnek még, akikben élénken él egy világháború és egy '56 emléke... ezt sem szabad elfelejteni, mert ők óriási visszatartó erők.

Nem lesz itt változás...

Maci_GSXR1000 2011.12.28. 19:16:15

"Lehet hivatkozni Gyurcsányra, az elmúlt nyolc évre. Lehet hivatkozni a gazdasági válságra és minden másra. De ezek üres és alaptalan hivatkozások."

- szerencsére már az első sorokból lehet látni, hogy nem egy mszp-s bértollnok írta! Gondolom az államadósság megnégyszerezése 8 év alatt az nem befolyásolja a mostani helyzetet...

" 1. Visszavonod a törvényeid és kialakítasz egy olyan rendszert, amiben az emberek valós többségének meglesz a létbiztonsága. 2. Szakállat növesztesz, hogy ne kelljen tükörbe nézned."

-látszik, hogy szakértő, tud több alternatívát is, és konkrétan ki is fejti!

"ez a tömeg nem fog megállni egy vízágyútól, nem fog megállni a rendőrsorfalnál. Mit csinálsz akkor, közéjük lövetsz? Mivel? Gumilövedékkel "

- teljes a képzavar, vagy most megint az mszp szarát próbálja rákenni másokra? melyik kormány is lövöldözött itt gumilövedékkel?????

"A Parlament épülete nem fog megvédeni."

-ha jól emlékszem a gyurcsányék barikádozták kőrbe, és pont orbánék bontották le a kordont...

végezetül egy adat, 2005-ben 4500-an álltak sorba ugyanitt, bár tudom, hogy ez régen volt és már akkor is az orbán tehetett róla...

További kellemes agitációt és boldog új évet!

dbeata 2011.12.28. 20:19:03

@Mária: A stílusod gáz, Mária. Amúgy engem nem zavarna a jegyrendszer. Nem piálok, vagy cigizek, nyugodtan meg lehet nézni a fogyasztói kosaramat. A pénzhez nem fűz különösebb viszony, általában egyre nő a fizetendő, a fizu pedig nem, vagy lassabban. Amúgy az észak-mo-iaknak se ártana a jegyrendszer... Mert a problémát, amibe önhibájukon kívül beleestek, az idő előrehaladtával sem oldódik meg, ők pedig csak tetézik, multiplikálják, ez pedig nem vezet jóra.

dekol84 2011.12.28. 22:10:47

@Kalmár: Bocsáss meg az ilyen idiótáknak Istenem, mert nem tudják mit cselekszenek és beszélnek, mivel a zorbán és csürhéje olyannyira átmosta a zagyukat, hogy képtelenek józanul látni, gondolkodni és megitélni! Az ilyen birkák még két év után is emúúútnyóóócéveznek, mert eddig terjed az agyuk és akkor is a zorbánt éltetnék, ha az a pénisz naponta nyomná telibe az anyjukat a hátukon!

dekol84 2011.12.28. 22:13:48

@Maci_GSXR1000:

Az is látszik, hogy a te agyadat meg a lakájmédia (rémhírtv, mn, lánchídrádió) mossa, mosta szép tisztára - te észak-koreai - mert ugyanazt böfögöd fel, amit ott látsz!

Kandabula 2011.12.29. 00:32:02

Figyelmeteket Észak-Koreára vessétek! Kuba nem elég.

frankiss u 2011.12.29. 01:10:23

1. az Orban te tetted szovegben ahol Viktor felszolitas van gyurcsany ertendo.
2.a voros patkanyok mindent az Orbanra szeretnenek kenni vilagos es ertheto okok miatt.
3.koztuk a klub radiot is, bar en hagynam oket had karogjanak, okadjak a trgyat.
4.az a baj sok rovidlato, aki visszasirja a 3 forintos kolbaszt, konnyen megteveszthato.

Maci_GSXR1000 2011.12.29. 10:47:16

@dekol84: nem hiszem, hogy bármi valótlant írtam volna, de ha igen, akkor cáfolj rá...
én ha tévedek, akkor be szoktam ismerni... bár ahogy látom, egy ostoba kis pöcsfej vagy érvek nélkül és csak személyeskedsz itt mindenkivel...

fecop64 2011.12.29. 12:09:32

Miért vagytok annyira oda !!! :: Az állam bácsitól várod a segítséget ?! Inkább emeld fel a seggedet és csinálj valamit...ne nyavajogj - sopánkodj és mást hibáztass....ha valaki ajánl valamit ,egy ből nyavajgás van : ez nem jó...ez hülyeség..stb... MEGÉRDEMLED ,ha magadra hagyod a sorsod..ha tetszik ha nem : éhen fogsz halni 10 év múlva ,ha most nem cselekszel magadért... BÁRKI A KORMÁNY FŐ...TELJESEN MINDEGY !!!

menőmano 2011.12.29. 14:29:55

Ugyan már! Egy jól" működő Európai országban (is), demokráciában, a polgárok nincsenek magukra hagyva.
Tessék már végre a fejecskékbe totálisan bevésni, hogy nem jó irányba mennek a dolgok.
Mit nem lehet ezen megérteni????
De ha sokan nem is értik TELJESEN MINDEGY! bezony.
oszt.jónapot!!!

:))

xymz/x 2011.12.29. 15:21:25

Hát nem is tudom mit írjak!
Miért akartok úgy élni mint nyugaton?ez olyan mintha arra vágynátok ahogy a szomszéd él,aki nem vett hitelt fel a házára!hát persze h jobban él!Az ország se másabb mint a ti életetek,amin megvan hogy mennyi a bejövő és mennyi megy el hitelre,kajára,gyógyszerestb.nyilván a szomszéd azért él jobban mert neki nincs hitele,azért tud plusz pénzt csinálni stb.magatokat miért nem ostorozzátok hogy a gyereknek nem tudtok kigazdálkodni egy játékot hó végén?az ő szemükben akkor szemetek kéne hogy legyetek?csak azt kell megnézni amit az államadósság mutat!írjátok be a keresőbe ezt a szót és ki jön hogy mit tett az mszp és előtte a fidesz!!!nézegessétek a grafikont és úgy beszéljetek hülyeséget!!!!ti is majd akkor fogtok jobban élni,ha lejár a hiteletek és az ország is ha lejárt a MI hitelünk!!!Aki csodára vár az valami állóm világban él vagy a tv-ben lévő sorozatoktól kapott ingert kajál meg,amitől azt kapod hogy az a minimum hogy 2 autód van és egy évben 2x mész nyaralni.(a szomszédod megteheti,mert nincs HITELE!!!!)Nekünk sajnos van....

xymz/x 2011.12.29. 15:36:57

Nekem az már bőven elég,hogy nem azért van adóemelés,megszorítás hogy bele kényszerítsenek hogy elad a földed!Mert ugye akié a föld,azé az ország!!!Ez volt a híres 8 év terve!!!

dekol84 2011.12.29. 16:24:14

@Maci_GSXR1000: Az egész gondolatvilágod egy irrealitás, akárcsak a kusza szemű jobb kezeteké! Csak mint jelenség érdemes foglalkozni a hozzád hasonló agymosott idiótákkal!

dekol84 2011.12.29. 16:26:30

@Kandabula: "Figyelmeteket Észak-Koreára vessétek! Kuba nem elég."

Annyiban kell figyelni, hogy a kedves vezető hasonló irányba tolja a gyorsnaszádot!
Annyiban különbözik, hogy a Gazsi fia talán nem akkora idióta, mint a zapja és belátja, hogy csak a focihoz ért (mint a zapja. Bár az még ahhoz sem!)

jenőke 2011.12.30. 01:46:18

Kedves Okostojás!
Elhűlve olvastam végig a hozzászólásokat.

A Mandineren azt hittem, már edzett vagyok.

Most álságos lenne azt írni, hogy boldogok a lelki-szegények, mert - ha jól meggondolom - nem az övék.

Boldog új évet, hacsak nem írsz újat!
(mert akkor kívánhatok megint)

Limmi 2012.01.01. 16:50:38

@+old6ó: Még helyeselnék is, ha azt látnám, ők is visszafogják magukat!
De nem!!! Dőzsölnek. A népet pedig nyomorba lökik. Nekem ne dumáljon senki, hogy nincs éhezés. De van! Ahol én lakom igenis nyomor van. És én még jól állok a havi 70 ezer forinttal ( ketten élünk belőle) Mielőtt bárki azt mondja, netem persze van..Igen van és lesz is. Az egyetlen lehetőség, hogy ne bolonduljak meg. Inkább lemondok mindenről, de erről nem.
Utálom a baloldalt, rohadt uzsora bérencek, de már utálom a jelenlegi kormányt is. A fentebb írtak miatt.

Pokémon 2012.01.02. 15:57:58

Elég gügye ez a "cikk".
"Viktor! Tudom, hogy nem hallgatsz senkire, én mégis mondok neked valamit! Vigyázz! Nagyon vigyázz, hogy meddig mész el! Ezek az emberek, akik most sorban álltak nem a Te futballhuligánjaid, ezek az emberek nem hangoskodó csőcselék."

Nekem csak egy komplex kérdésem van a szerzőhöz: vajon ezek az emberek kizárólag az elmúlt másfél év következtében jutottak olyan helyzetbe, amibe? Ha nem, akkor tán nem egy embernek kéne címezni az írást...

Érdekes 2012.01.04. 12:20:50

@Pokémon: JA elég hülye cikk..Vityáék is mutyiznak...de ezek az emberek, nem az elmúlt másfél év miatt kerültek ide...mint, ahogy a 21.000 milliárd/év hitelt se vityáék miatt van..Vagy talán a posztoló még lehet azt is elhinni, hogy ovi költötte el a 100 MILLIÁRD EURÓ (kb 20-30 évi) fantom hitelt gumikacsára.Remélem ír róla posztot.

Ez az amikor a tudatlanság és pártkatonaság hülyeséggel fúzionál! :D

Érdekes 2012.01.04. 12:23:38

@boyana: A magyar nép saját magát dönti nyomorba csak könnyebb a kormányt köpködni, pedig a kossuth téri cirkuszban ülők is a nép közül valók (mindegyik párt), nem pedig a marsról :D tessék LEHET GONDOLKODNI.Szal a magyar Nem képes objektíven pártállás nélkül dönteni és összefogni.És ugye a kapzsiság..hát a kapzsiság az nagyon menő :)

CsGergo 2012.01.07. 17:04:47

Okostojás jó nagy idióta vagy öcsém.Fogj kezet magaddal.Kevés vagy te ehhez, hogy így megmondd a frankót.Lövésed sincs dolgokról.Maradj inkább csendbe ,azt legózzál tovább.
süti beállítások módosítása