Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • barmokországa: nm (2019.01.01. 14:40) Orbánista lettem
  • nagy1a: Drága jó anyád nem tévedt fiam! Te tényleg hülye vagy!! (2018.10.17. 13:37) Hülye vagy fiam, csak nem forogsz
  • barmokországa: A moderálási alapelvek megszegése miatt 9999-12-31 23:59:00 -ig meg lett vonva a hozzászólási joga... (2015.08.06. 14:51) A barmok országa
  • F.M.J.: Tetszett az írás, és mélyen igaz. Nekem is vannak képeim azokról a „régi” időkről. Most talán csak... (2014.12.27. 22:02) A hó evolúciója
  • F.M.J.: @annamanna: Szép hosszan kifejtetted az álláspontodat, nekem mostanság nincs ennyi időm, csupán rö... (2014.12.04. 02:52) Amiről mindenki elfeledkezik
  • Utolsó 20

2011.02.16. 07:26 _Okostojás_

Alkotmányt akarok!

 Arra ébredtem, hogy álmomban kiabálok: „Alkotmányt akarok, alkotmányt akarok!”

 

  A kortársaim biztosan emlékeznek arra a reklámra, amiben szinte ugyanez a jelenet zajlott le azzal a különbséggel, hogy a főhős Cascot akart. Nem tudom mi lehetett a baj, talán front van, talán a vacsorára megevett chilis bab mennyisége ártott meg, vagy kevesebbet kellene a TV-t, újságot, internetet böngésznem. Most már mindegy, megesett a dolog.

  Kiültem az ágy szélére a kezembe fektettem az okos buksim és elkezdtem gondolkodni. Néhány perc töprengés után a homlokomra csaptam és felkiáltottam: Igazuk van! Ez így nem mehet tovább! Azonnal cselekedni kell! Alkotmányt a népnek és a gazdaságnak, amíg nem késő! Mert megállíthatatlanul rohanunk a szakadék felé, mint anno a reklámban a Zsiguli. És ezen már nem segít se a csoda, se egy normális költségvetés, se gazdaságpolitika, se hozzáértő szakemberek (Mondjuk olyanok, akik ha hoznak egy törvényt, azt is ki tudják számolni mi, lesz annak a hatása a későbbiekre). Alkotmányt de izibe’!

  Pirkadni kezd és én egyre sűrűbben lesek ki az ablakon, hogy jön-e már a postás? Hozza-e a kérdőívet, mert már nagyon szeretnék alkotmányozni. Már elő is készítettem a legszebben fogó tollam, hogy művészien tudjak ikszelgetni. Hoppá! Erről jut az eszembe! Mi van akkor, ha mind a tizenkét kérdésre jó helyre ikszelek? Mit nyerek? A legjobb az lenne, ha egy pontot én írhatnék bele az Alkotmányba. Na de mit? Ha jól emlékszem, akkor az a kezdeményezés már az OVB-nél megbukott, hogy alanyi jogon járjon mindenkinek napi egy üveg sör. Meg aztán tizenéve nem is iszom alkoholt, miért tetetném pont én bele? Na jó, de akkor mi legyen? Hű de nehéz dolog ez az alkotmányozás!

  Indulnom kell, vár a munka. Türelmetlenül várom a kérdőívet, és naphosszat azon fogok gondolkodni, hogy én mit tetessek bele az Alkotmányba…

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: politika közélet alkotmány


A bejegyzés trackback címe:

https://okos-tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr822664540

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Népi konzultáció – eszköz vagy szemfényvesztés? 2011.02.24. 12:28:39

Szerző:  Ténytár Az ellenzék népszavazást és/vagy az Országgyűlés négyötöde általi elfogadást és/vagy a kö

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása