Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • barmokországa: nm (2019.01.01. 14:40) Orbánista lettem
  • nagy1a: Drága jó anyád nem tévedt fiam! Te tényleg hülye vagy!! (2018.10.17. 13:37) Hülye vagy fiam, csak nem forogsz
  • barmokországa: A moderálási alapelvek megszegése miatt 9999-12-31 23:59:00 -ig meg lett vonva a hozzászólási joga... (2015.08.06. 14:51) A barmok országa
  • F.M.J.: Tetszett az írás, és mélyen igaz. Nekem is vannak képeim azokról a „régi” időkről. Most talán csak... (2014.12.27. 22:02) A hó evolúciója
  • F.M.J.: @annamanna: Szép hosszan kifejtetted az álláspontodat, nekem mostanság nincs ennyi időm, csupán rö... (2014.12.04. 02:52) Amiről mindenki elfeledkezik
  • Utolsó 20

2012.03.11. 10:32 _Okostojás_

Mikor hagy bennünket Orbán az EU-nál?

Mert, hogy előbb-utóbb otthagy az biztos. Honnan veszem? Mondom a példát, amit tapasztalatból ismerek és annak a párhuzamát.

Elmegy a Gazsi a Polgármesteri Hivatalba. (Elmegy Orbán az Európai Parlamentbe.)

- Gyüttem egy kis segílyé’. (Jöttem a kohéziós pénzekért.)

- Te Gazsi, milliószor megmondtuk, hogy segély csak akkor lesz, ha rendbe teszed a portád. (Mr. Orbán, megmondtuk, hogy a kohéziós pénz csak akkor jár, ha rendbe teszi a törvényeit, melyek nem harmonikusak az EU törvényeivel.)

- Jaj, kiskezéccsókolom, necsinájjamá! Rend van minálunk, már tegnap se az udvar közepére csináltam, hanem a pottyantósba. (Mr. José Manuel Barroso a jegybanktörvény-végszavazás elhalasztására nincs mód, a törvény nem tartalmaz semmi olyat, amit jogában vagy módjában állna kifogásolni.)

- Egy órája itt dekkolok má’. Mikor dönti el má’ vígre, hogy aggya azt a kis segílyt? (Két hónapja ott ülök a tárgyalóasztalnál, csak nem jönnek.)

- Mé’ nem ad nekem segílyt? Hallottam, hogy tegnap a Lákátos Dzsokinak adtak, pedig az még mindig az udvar közepére végzi a dógát nem úgy, mint én! (Okos dolog-e kettős mércével mérni? Nem értem miért tőlünk akarnak pénzt elvenni, miközben máshová zsákszámra öntik azt.)

- Hát kezéccsókolom, maga olyan buta, mint a főd! Ennyi ésszel még a faluvégi bögrecsárdát sem tudná elvezetni, nemhogy ezt a hivatalt! (Rendkívül buta politikának és rossz vezetői felfogásnak tartom az Európai Bizottság azon javaslatát, hogy függesszenek fel Magyarországnak szánt kohéziós pénzeket. Az ilyen vezetői felfogással, mint amilyet az Európai Bizottság képvisel, még egy vidéki kócerájt sem lehetne elvezetni.)

- Ha nem ad segílyt, itt hagyom mind a 8 purdét a hivatalba oszt etessék maguk! Én elleszek abbúl a pénzbűl, amit a lopott rézé’ kapok. Enni is lesz mit, mer’ a múlt héten 2 birkát és 15 tyúkot loptam a szomszéd faluból. (Erre még nem találtam párhuzamot a Kedves Vezető beszédeiben, de az előzményekből logikusan következik a válasz: Ha zárolják a kohéziós alapokat, itt hagyom a 9,5 millió zembert és etessék maguk. Én, a sógorok, komák, haverok és legkedvesebb vazallusaim elleszünk azokból a pénzekből, amiket eddig (és ezután) kimentettünk a különböző közbeszerzésekből tanácsadói, marketing és egyéb szerződések alapján.)

Azt hiszem a jövő héten elutazok Brüsszelbe és kinézek magamnak az Európa Parlamentben egy második emeleti, csendes déli fekvésű szobát, mert aki későn ébred annak már csak a mélygarázsban jut egy sarok.

 

5 komment

Címkék: politika közélet orbán fidesz kétharmad


A bejegyzés trackback címe:

https://okos-tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr854309050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

farcsika67 2012.03.11. 15:20:38

én is jövök, várj.

_Okostojás_ 2012.03.11. 15:36:36

@farcsika67:

Oké, de én választok először szobát:-))

balihoho 2012.03.11. 17:05:42

Juj de jó írás! Díjazom: Csillagos ötös mert a valóság van benne!

centenárium 2012.03.11. 20:28:30

Ezek nem tudnak mással csak Orbánnal foglalkozni.
Ennyire buta analfabéta komcsi neveldében pallérozódott ujságírók ezek. Kóser húson nevelték őket.

mimike1511 2012.03.15. 19:03:15

@centenárium: úgy tűnik belenéztél a tükörbe, tudod, az úgy van hogy létezik a beteg ( Magyarország) rákja van halódik, és a rákos daganatot Orbánnak hívják, de a szomorú helyzet az , hogy a rákos daganat is rákos , mindenki saját sorsának a kovácsa, a niemand ezt válaszotta, mint egy rissz-rossz Hollywoodi ripacs, mindegy, hogy mit beszélnek róla, csak nehogy elfelejtsék őt
süti beállítások módosítása