Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • barmokországa: nm (2019.01.01. 14:40) Orbánista lettem
  • nagy1a: Drága jó anyád nem tévedt fiam! Te tényleg hülye vagy!! (2018.10.17. 13:37) Hülye vagy fiam, csak nem forogsz
  • barmokországa: A moderálási alapelvek megszegése miatt 9999-12-31 23:59:00 -ig meg lett vonva a hozzászólási joga... (2015.08.06. 14:51) A barmok országa
  • F.M.J.: Tetszett az írás, és mélyen igaz. Nekem is vannak képeim azokról a „régi” időkről. Most talán csak... (2014.12.27. 22:02) A hó evolúciója
  • F.M.J.: @annamanna: Szép hosszan kifejtetted az álláspontodat, nekem mostanság nincs ennyi időm, csupán rö... (2014.12.04. 02:52) Amiről mindenki elfeledkezik
  • Utolsó 20

2012.01.22. 08:36 _Okostojás_

Holnap belépek a PÁRT-ba!

Hogyhogy melyikbe? Csak egy csupa nagybetűs párt van, az pedig a Fidesz! Na, abba lépek be. Ne is kérdezzétek, hogy megbolondultam-e, mert nem. (Igaz az utóbbi néhány évben nem látott elmeorvos, tehát papírom nincs róla.) Bár azt be kell vallanom, hogy a belépést nem ideológiából, hanem aljas, önös érdek miatt határoztam el.

Láttam a híreket a nagy honvédő Békemenetről. Hallottam, hogy egy-két-há négyszázezer szimpatizáns vonult a menetben. Ennyi ember nem tévedhet, nekem is ott a helyem! Az nem derült ki számomra, hogy mitől is ez a fene nagy szimpátia a részükről (bár hallottam kis városunkban a pletykát, hogy lesz egy kis létszámleépítés a hivatalokban, úgyhogy akik onnan nem mennek vonulni, hát azok ugye… Viszont ez csak pletyka, és én nem hiszek a pletykáknak), de azt hiszem ez mellékes is. Ahogy elnéztem a képeket, volt ugyan ott néhány vezérigazgató, polgármester és főszerkesztő is, de a többség ránézésre nem volt mágnás. Tehát a vonulgatók nagy része olyan kis csóró zember lehet, mint én, ezért döntöttem a belépés mellett.

Mint írtam, nem ideológiából (mert az épp nincs se a PÁRT-nak, se a Kedves Vezetőnek, de hát nem ideológiából élünk, hanem abból, amit megeszünk.), hanem érdekből lépek be. Mert lennie kell valaminek, ami miatt ekkora tömeg jött össze. Két dologra tippelek. Vagy van valamilyen titkos gazdasági szövetség, vagy ingyenesen osztogatnak tudatmódosító szereket. Bármelyik megoldás jó nekem is.

Biztos vagyok benne, hogy ennek az egy-két-há négyszázezer embernek még mindig 300 Ft körül mérik a gázolaj literjét és nem 450-ért, mint nekem. Abban is biztos vagyok, hogy nekik 5%-os ÁFA terheli a vásárlásaikat nem úgy, mint nekem a 27%-os. Az is bizonyos, hogy ők megkapták a 15-20%-os béremelésüket velem szemben, akinek csak annyit mondott a főnöke, ha nem elég a tavalyi fizetésed keress másik munkahelyet magadnak. Az is teljesen világos, hogy a vonulós PÁRT tagok gyerekeinek van helye az állami finanszírozású felsőoktatásban. Az is kézenfekvő, hogy a békemeneteseket azonnal fogadják a kórházakban és meg is műtik őket, nem kell évekig várólistán várakozniuk. Nos, ennyiből is látszik, hogy milyen aljas, önző alak vagyok, amiért csupán anyagi érdekből akarok párttag lenni.

Persze az is lehet, hogy a buzgón vonulgatók sem kapnak semmi anyagi támogatást. Akkor viszont felvetődik a második tippem. A tudatmódosítás. Már ezzel is beérném. Valami jó szer lehet, ha ezek az zemberek nem törődnek vele, hogy nem május elseje van, hanem január 21. Ugyanúgy zászlókat és transzparenseket kapnak a kezükbe, mint anno az átkosban (bár azt nem tudom, hogy a menet végén osztogattak-e ingyen sört és virslit). Ha anyagilag nem tud a párt segíteni, akkor legalább segítsen elviselhetővé tenni az életet, amit az utóbbi másfél évben igen csak megnehezített. A magánnyugdíjam ellopása kicsit felbosszantott, de rájöttem fölösleges idegeskedni miatta, hisz a kormány fő vezérvonala úgyis az, hogy ne érjem meg a nyugdíjkorhatárt. Akkor meg miért idegeskedjek miatta? Viszont az már egyre jobban zavar (mondhattam volna úgy is, hogy az őrületbe kerget), hogy szép lassan ugyan, de folyamatosan csökken a hónapok finanszírozható napjainak száma. Először csak 31-én maradtam pénz és élelem nélkül, akkor kesernyés mosollyal bíztattam magam, hogy fel a fejjel, a következő hónap csak 30 napos lesz. De aztán hiába a 30 nap, az utolsó napon megint úgy jártam. Aztán már 29-ére sem maradt se pénz, se kaja. Most 27-énél tartok, de már kínomban sem nevetek. Úgy érzem vagy robbanok, vagy valamivel nyugtatnom kell magam. Erre lesz kiváló megoldás a PÁRT tudatmódosítója. Nem tudom, hogyan érik el, szerekkel vagy agymosással, de nem is érdekel. A lényeg, hogy el tudjam viselni a mindennapokat.

Azt hiszem ezek után már érthető, hogy miért is akarok belépni a PÁRT-ba. Nos, ki tart velem?

15 komment · 3 trackback

Címkék: politika közélet orbán fidesz tüntetés kétharmad


A bejegyzés trackback címe:

https://okos-tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr383687093

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy nemzet a kormány mellett 2012.01.22. 11:57:15

Ismét megrázta magát a kétharmad: évek óta nem látott méretű tömeg vonult fel, hogy kiálljon a nemzetközi támadások kereszttüzébe került kormány politikája mellett....

Trackback: Birkamenet Magyarországon 2012.01.22. 10:33:29

Demonstrációt tartott ma a Fidesz-holdudvar Békemenet Magyarországért névvel, ideje összegezni a tanulságokat....

Trackback: Kedves Fidesz! 2012.01.22. 10:30:48

Nem hülye a kormány, egyszerűen nekünk ez az életmódunk, ez a magyar way of life, aki nem hiszi, jöjjön el hozzánk és ismerjen meg minket....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jenőke 2012.01.22. 10:05:05

Tisztelt Okostojás!

Jó úton jársz (autópályán, mert az még gyurcsányi építés), a tudatmódosításod - úgy tűnik - eredményesen megkezdődött. A belelépési szándékot már nem lehet másként értékelni, csak nem vetted észre.
Ámbár belülről is lehetett bomlasztani az egypártrendszert,
mondják a volt munkás sörök.

Azt írod: "...lennie kell valaminek, ami miatt ekkora tömeg jött
össze". Ez nehéz kérdés. Azt tudom ajánlani, hogy abból indulj ki: vérszagra gyűlik az éji vad, valamint a legyek is szoktak gyülekezni, és a mondás szerint hány darab légy nem téved?

Viszont ez egy érdekes meglátásod: "... azonnal fogadják a kórházakban és meg is műtik őket, nem kell évekig várólistán várakozniuk".
Én is találkoztam ezzel a jelenséggel. Hatodik terhességi hónapjában egy szülés előtt álló nőnek két időpontot ajánlottak 2012 január 17.-én:
- 2012 január 31. napján 04 óra 30 perctől 05 óra 15 percig és
- 2013 január 06. napján 08 óra és 23 óra között - fürdőszobával.
Bizony! Ma már van választási lehetőség!

Üdvözlettel: jenőke

büse 2012.01.22. 15:08:22

Széles +Bayer megvezette a tömeget.
Sajnálom azon felvonulókat kik hitek ebben,vagy ténylegessen nem itt élnek. EZEK AZ emberek teljes AGYMÓSÁSON ESTEK ÁT. CSAK SAJNÁLNI TUDOM ŐKET

büse 2012.01.22. 15:28:58

Pataki Most tényleg elénekelheti , hogy a KÖR KÖZEPÉN ÁLLOK számát igy már biztosan tudja a hitelét törleszteni. CSALÓDÁST okozott a rajongóinak

balatonikaboca 2012.01.22. 16:29:03

Ha nap-mint-nap úgy kétszer szerveznének ily ősszeröffenést akkor beeelépnék nem mintha biiiiirka lennék, de napi 2 sör+virslik, már csak a rezsit kell kifizetnem.
De majd megkérem szélti gébent. dobjon meg egy nyúlnyi lével, elvégtére ő is csak úgy nyúlta.
Jó!! nyalni még nem tudok, de ha ennyinek mén akkor nekem is mén.
Bassszus nem figyeltem, most be ha kormány váltás lön akkor le kel lépnem.???

_Okostojás_ 2012.01.22. 16:37:36

@balatonikaboca:

Kormányváltáskor sem kell lelépned, csak pártot váltanod:-))
De hisz rengeteg példa van a szemed előtt! Nem sorolom, hogy kik voltak MSZMP-sek, KISZ-esek, III/III-sok a jelenlegi kétharmadból. Úgyhogy nyugi, lesz máskor is ingyen sör és virsli:-))

Tűzgolyó 2012.01.22. 16:51:26

Igen, éljen a Párt, Hajrá Viktor. Ajánlom mindenki figyelmébe a Kádár beszédét:
tuzgolyo.blog.hu/2012/01/22/utolso_szavazoit_is_elveszti_a_fidesz

Esetleg vél valaki felfedezni hasonlóságot a Békemenettel?

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.01.22. 18:01:24

Az a baj, hogy az új magyar zombifilm forgatására kivezényelt statisztákat keverték össze a tüntetőkk... bocs, békevonulgatókkal, és a két csapatot egybe számolták. Így aztán már tényleg nem fogjuk megtudni hányan voltak ott pénzért, és hányan Orbánért...

@Tűzgolyó: Ami azt illeti:
"Vállvetve szövetségeseinkkel, elutasítunk minden kísérletet, mely a békét meg akarja bontani és mindent megteszünk, ami erőnktől telik, hogy ezt a békét sokat szenvedett magyar népünk számára biztosítsuk és tartóssá tegyük." - és lőn, békemenet volt tegnap. Pedig a fenti sorokat Rákosi mondta 1948-ban...

Mitzimackó 2012.01.22. 19:30:56

szegvári katinak ki kellett volnamennie a mikrofonnal, hogy megkérdezzen néhány embert az esti "felvonulók kérték" műsor összeállításához, és máris meg lett volna a tökéletes kádárkorszak-fíling

anonymand 2012.01.23. 06:13:47

Tisztelt bogancs!

"Némi szomorúsággal állapítom meg, hogy volt barátom," bogancs "legutóbbi közleményében figyelmen kívül hagyja" eddig elért eredményeit"

"Ennyi ember nem tévedhet,"... - pontatlan a fogalmazás!
Annyi légy nem tévedhet, és tényleg repülnek a sz@rra.
..."ezért döntöttem a belépés mellett." - óva intelek, úgy a rárepüléstől, mint a belelépéstől. Később még gondjaid akadhatnak a takarítással. Ha fizikailag sikerül is, a szaga sokáig megmarad.

"Viszont az már egyre jobban zavar (mondhattam volna úgy is, hogy az őrületbe kerget), hogy szép lassan ugyan, de folyamatosan csökken a hónapok finanszírozható napjainak száma." - nem megőrülni kell, hanem kreatívan gondolkodni.
Valószínűleg meg sem fordult a fejedben, hogy heti egy nap teljes böjttel minden gondod megoldódik. Ha szerencsés vagy és egy hónapban 5, azaz öt péntek van, akkor még félre is tudsz tenni (a nehezebb napokra). Egyes kutyaneveléssel foglalkozó szakkönyvek is helyesnek tartják a hetenként egy napi böjtöt. Én pedig szavaidból úgy vettem ki, hogy kutyául érzed Magad. Namármost, ha ezt a kettőt esetleg összeadnád, az már heti két böjtös napot jelentene. Érzed-é, hogy mecsoda perspektíva lebeg előtted?
Ne gyere nekem a cigány lova hasonlattal!

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: az elején levő plagizált és módosított bevezetést kérlek ne vedd komolyan. Remélem, hogy nem "volt".....

_Okostojás_ 2012.01.23. 07:34:27

Tisztelt anonymand!

Az elején csak pislogtam, mint a vettmalac, vagy hogy a témánál maradjak, minta vettkutya (bár azt nem tudom, hogyan pislog mert eddig mindig örökbe fogadtam őket, és csak hálás pislogást láttam tőlük), hogy kinek is szólt a hozzászólásod. Második olvasatra rájöttem, hogy nekem. Annak nem nagyon örültem, hogy átkereszteltél, főleg mert még nemecsekernős is lettem. Aztán amikor jobban elgondolkodtam, mégis örültem neki, hisz jobb ha kutyába vesznek, mintha még abba se :-))
Mivel eddig mindig igazad volt, elgondolkodtam ezen a belelépési dolgon. Az álmoskönyvek szerint szerencsét hoz ugyan a belelépés, de abban igazad van, hogy legyek óvatos, mivel nem tudhatom mekkora is az a kupac. Aztán egyszer csak azt veszem észre, hogy nyakig merültem benne, ami viszont már nem jelent túl nagy szerencsét.
Visszatérve a kutyanevelési tudományra, igazat kell adjak neked. Úgy döntöttem, hogy heti 3 nap böjtöt fogok tartani, mert már régóta fáj a fogam egy magán helikopterre. Teóriád szerint a böjttel sokat spórolhatok, így a plusz nappal amit vállalok elérhetem életem álmát a helikoptert. És akkor nyugodtan kijelenthetem, hogy "Mindenki hülye, csak én vagyok helikopter"

Tisztelettel:
Okostojás

Ui.: A bevezetésed komolyan vettem (ha komolyan azt hitted, hogy belépek :-)), de ez nem hozza magával a "volt" jelzőt. Elvégre hasonszőrűek vagyunk (mindkettőnknek az állára csúszott a szőrünk a fejünk tetejéről) és annak ellenére, hogy egy csonton rágódunk sosem morgunk egymásra.

Spikk 2012.01.23. 08:03:44

@Sandman (KaraKum): Azóta annyit javult az ország helyzete, hogy szövetségesekre már nincs szükségünk.

anonymand 2012.01.23. 09:27:00

@_Okostojás_:

Tisztelt Okostojás!

Mindig is tudtam, hogy szenilis vagyok, itt most már írásos bizonyosság is van róla.
A megszólítás Freud-i elszólás volt.
Másutt vitatkozom viszonylagos rendszerességgel fent nevezett posztolóval és az alkoholszint kritikus csökkenésével magyarázható, hogy az ő nevén szólítottalak meg. Ha van számomra megbocsájtás, értesíts.

A belépéssel már csak azért is óvatosnak kellene lenni, mert még úgy jársz, mint én annak idején a szakszervezettel. Bizonyos okok folytán a bizalmihoz fordultam, hogy adjon egy kilépési nyilatkozatot. Olyan nincs, volt a válasz.
Röviden: ha már egyszer beléptél, vissza út, az nem van.

Annak nagyon örülök, hogy a volt nem volt, vagy csak volt, vagy a Radai rosseb tudja, hogyan is kőne megfogalmazni.

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: egy pillanatig nem volt kétségem, hogy nem belépésre gondoltál, inkább belerúgásra (maradunk a kutyás figuránál, ha eléd kerül az úton, legfeljebb félrerúgod).
Azért nekem a kilépési hiánya ellenére sikerült kiiratkoznom....

büse 2012.01.23. 12:01:53

TEGNAP LÁTTAM,HOGY 1933-as évben NÉMETORSZÁGBAN a felvonulók kb. 150000ezren körbe-körbe vonultak a nagyvezér elött. Nálunk véletlenül nem történhetett meg ugyanez?MERT ha igen akkor a kivűlszemlélők tényleg félmillióra becsült szám valós.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.01.23. 13:35:18

Leállt a pécsi egyetem számítógépes rendszere - akadozó vizsga- és betegfelvétel!

Leállt az egyetemen a vizsgára jelentkezés, a klinikákon a betegfelvételt papíron adminisztrálják.
Hétfő délelőtt összeomlott a Pécsi Tudományegyetem számítógépes rendszere.

Ez várható volt a "nem hívők" tudták előre.
Márciustól orvos, gyógyszer, személyzet hiány, ha marad rezidens azok fognak rendelni!

Magyarország térj észhez!

Éljen a seggszájú, nemzeti, bóvli kormány!

Ébredj! · http://www.facebook.com/pages/Wake-Up-Movement-%C3%89bredj-Mozgalom/270858292964150 2012.02.14. 11:49:19

Kedves Mindenki!

A dolgok megértése végett mellékelnek egy írást arról,hogy mi a LÉNYEG:

Egy POLITIKAMENTES mozgalom szervezőjétől:

"Elkezdem szervezni az antifasiszta ifjúsági csoportot. Ez igyekszik politikamentes mozgalom lenni, de főleg baloldali érzelműek vesznek benne részt (logikusan).
Akit érdekel, jelentkezzen nálam. Kéthetente vannak előadók. (Következő Gyurcsány Ferenc lesz, de Heller Ágnes is jön nemsokára.) Természetesen, tapasztaltabbak is eljöhetnek, de a cél egy ütőképes fiatal csapat összehozása."

Mikor ébredtek már fel végre...?Milyen a baloldali érzelem,miben különbözik a jobboldalitól...?Hihetetlen,hogy magukat épeszűnek tartó emberek még hisznek a POLITIKÁNAK nevezett népbutító maszlagban...Vegyétek észre:a gengszterváltás óta létrejött jött mindenkori kormányok csak kihasználják az embereket...Teljesen mindegy milyen jelkép vagy ideológia van kitűzve zászlójukra,ezek mindannyian CSALÓK és HAZUGOK...Őket csak a saját lólétük motiválja,miközben egy olyan(VISSZAFIZETHETETLEN)adósságot szeretnének az emberek nyakába varrni,amiért valójában ők felelősek...Miért nem kérdezi meg senki a milliárdos szarrágókat a 100 leggazdagabb magyar közül,hogy vajon miből van a kis pénzecskéjük,tán' becsületes munkából,esetleg félretettek a kosztpénzből...?
Sajnos ők pont fordítva értelmezték Teleki Pál szavait,mert szerintük előrébb való saját jólétük,mint a haza becsülete...
Amennyiben valaki még elhiszi a demokrácia eszméjét,sürgősen keresse fel háziorvosát,gyógyszerészét,mert
NINCS SZABADSÁG amíg önként hajtjuk fejünket a rabigába,
NINCS IGAZSÁG amíg hagyjuk,hogy kihasználjanak,becsapjanak minket,
NINCS BÉKE ameddig magyar magyar ellen harcol,
NINCS TUDÁS amíg a tudatlanság hatalmát szolgáljuk mindennapi életünkkel...

A POLITIKA EGY BÁBJÁTÉK...!
Arra szolgál,hogy elhitesse az emberekkel,hogy van választásuk oldalak,eszmék között,de valójában a MEGOSZTÁSRÓL szól,amire azért van szüksége az irányítóknak,hogy működtetni tudják az "oszd meg és uralkodj" elvet,amely tudatlanságba süllyedt országunkban csodásan virágzik...
Ezt kellene felismernünk,hogy végre tisztában legyünk a dolgok valódi jelentésével...

A HITELBŐL működő életünkkel,
VALÓS értékeink üres szólamokká,népszerű fészbúkos idézetekké silányításával,
ÉSZ NÉLKÜLI fogyasztásunkkal,
ÖNZÉSÜNKKEL,amit nagyszerű társadalmunk táplált belénk(mert megérdemled,jár neked,csak rólad szól),
FELÜLETESSÉGÜNK,ami okán az emberek nem foglalkoznak egymással-csak egy bizonyos szintig-,mondván:őket ez nem érinti...

IGENIS ÉRINT...

Minden EMBERT,aki ebben az országban,ezen a bolygón él,mert törődnünk kell minden egyes élőlénnyel a földön...
A POLITIKA,VALLÁS,PÉNZ mind-mind csak az emberek megosztásra,szétválasztására szolgál,azért hogy ne lássák az igazán fontos dolgokat az életük során,mint a SZERETET és az ÖNZETLENSÉG...
Sajnos jelenlegi világunkat ÉRDEKEK irányítják,amik mesterségesen kreált,hamis igények,ezek alapján működik az egész rendszerünk...
Józan ésszel belegondolva,mire is van szüksége az embernek:
Élelemre,innivalóra,hajlékra,társra,fizikai és szellemi egészségének fenntartására...
Ezen alapvető ésszerűségek lettek elkendőzve szemünk elől a REKLÁMOK és a MÉDIA agymosásának köszönhetően...
Terelhető,kezelhető embereket kaptak,akikkel az csinálnak,amit csak akarnak...
Ez ellen egy dolgot tehetsz:
GONDOLKOZZ...!!!
süti beállítások módosítása