Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • barmokországa: nm (2019.01.01. 14:40) Orbánista lettem
  • nagy1a: Drága jó anyád nem tévedt fiam! Te tényleg hülye vagy!! (2018.10.17. 13:37) Hülye vagy fiam, csak nem forogsz
  • barmokországa: A moderálási alapelvek megszegése miatt 9999-12-31 23:59:00 -ig meg lett vonva a hozzászólási joga... (2015.08.06. 14:51) A barmok országa
  • F.M.J.: Tetszett az írás, és mélyen igaz. Nekem is vannak képeim azokról a „régi” időkről. Most talán csak... (2014.12.27. 22:02) A hó evolúciója
  • F.M.J.: @annamanna: Szép hosszan kifejtetted az álláspontodat, nekem mostanság nincs ennyi időm, csupán rö... (2014.12.04. 02:52) Amiről mindenki elfeledkezik
  • Utolsó 20

2011.08.05. 19:09 _Okostojás_

Agyrágó-bogár invázió Magyarországon!

 

Hivatalosan még nem láttam az ÁNTSZ közleményét a bogárinvázióról, de hogy van az biztos. Mert eddig csak Szijjártótól vagy Lázártól, esetleg Kósától hallottam agyament megnyilatkozásokat. Na, és persze a Kedves Vezetőtől, de neki elnézem, mert ő beteg. Most viszont már a szocik sorában is felütötte fejét az agyhiány. Olyannyira, hogy Szekeres Imre kijelentette: A munkáltatók önkéntes alapon átvállalhatnák dolgozóik hiteltörlesztésének egy részét; az összeget közvetlenül a bankhoz utalnák, úgy, hogy nem fizetnének utána járulékokat, adókat, vagyis nem jövedelemnek tekintené az állam. Gyanítom, hogy ezt nem egyedül találta ki, tehát az agyrágó-bogár már mindkét oldalon alapos munkát végzett.

Persze, ha mélyebben belegondolok, van ebben némi megfontolandó. Csak egy a baj vele, az, hogy csak a társadalom szűk rétegét érinti. De van egy mentő ötletem! Fejlesszük tovább a dolgot. Fizessenek a munkáltatók önként (és dalolva) azoknak is, akik nem devizában vettek fel kölcsönt erre-arra. Sőt azoknak is, akik egyáltalán nem vettek fel kölcsönt. Mondok rá egy példát. Én 5 éve nem vettem fel kölcsönt, amikor a házunkat újítottam fel. Igaz a felújítás el is húzódott 5 évig, egyik évben ezt, a másikban azt csináltam vagy csináltattam meg. Egy kalkulátor szerint 6 millió Ft értékű CHF hitelért (nekem is nagyjából ennyibe került a felújítás) a mai árfolyamon cca. 22 milliót kell visszafizetni a 20 éves futamidő alatt.

Gondolom, az élete során szinte mindenki eljut odáig, hogy fel kell újítania a házát, lakását. Tehát az én esetemet is nyugodtan vehetjük országos átlagnak. Nagyjából 16 millió Forintot fizetne minden állampolgár a bankoknak, ha hitelből újítana fel. Mivel nem vettünk fel hitelt, mi kimaradunk a jóból! Ezért javaslom, hogy azoknak, akik nem vettek fel devizahitelt, a munkáltatójuk minden évben fizessen 1 millió forintot adó és járulékmentesen 16 éven át! Én már szépen ki is húznám vele a nyugdíjig.   

De fokozhatjuk még a dolgokat. Például azzal, hogy az összes munkavállaló lemond a fizetéséről. Ezentúl nem kérünk bért a munkánkért. Élnünk viszont kell, ezért a rezsit, az élelmiszer beszerzést, a Hawaii nyaralást, az AudiS8-at és miegyebeket hitelből fedezzük. A munkáltatónk meg havonta szépen feltölti a hitelszámlánkat adó és járulékmentesen a banknál. Ugye milyen jó ötlet?

Ajaj, úgy érzem valami rág a fejemben…

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: politika közélet


A bejegyzés trackback címe:

https://okos-tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr73128651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása