Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • barmokországa: nm (2019.01.01. 14:40) Orbánista lettem
  • nagy1a: Drága jó anyád nem tévedt fiam! Te tényleg hülye vagy!! (2018.10.17. 13:37) Hülye vagy fiam, csak nem forogsz
  • barmokországa: A moderálási alapelvek megszegése miatt 9999-12-31 23:59:00 -ig meg lett vonva a hozzászólási joga... (2015.08.06. 14:51) A barmok országa
  • F.M.J.: Tetszett az írás, és mélyen igaz. Nekem is vannak képeim azokról a „régi” időkről. Most talán csak... (2014.12.27. 22:02) A hó evolúciója
  • F.M.J.: @annamanna: Szép hosszan kifejtetted az álláspontodat, nekem mostanság nincs ennyi időm, csupán rö... (2014.12.04. 02:52) Amiről mindenki elfeledkezik
  • Utolsó 20

2011.03.09. 07:22 _Okostojás_

Mégsem leszek képviselő

  Pedig már úgy beleéltem magam. Mert lássuk be nem lenne rossz sorom honatyaként. Ha kedvem szottyan, beugrom a Parlamentbe (bár ahogy a TV közvetítéseket elnézem, keveseknek szottyan, de ez legyen az ő dolguk), elolvasom az újságokat, elintézem a levelezésem a laptopon közben, ha oldalba böknek, megnyomom a szavazógombom (bár azt nem egészen értem, hogy a NEM és a TARTÓZKODÁS gombot miért ragasztották le, de végül is mindegy, nyomom amit lehet oszt annyi!). Ha belefáradok az ország kormányzásába átruccanok a Nemzeti Holdelem Részvénytársaságoz, kicsit igazgatok, ha már ott vagyok, és megiszom a kávém (Micike olyan kávét főz, hogy a világ is a csodájára jár. Kimondottan miatta választottam ezt a céget, mert az Országos Kacscsőr-kerekítő Vállalatnál Klárika a szomszéd kocsmából kunyerálja el a zaccot és abból főzi a kávét. Őszintén, lehet ilyen helyen normálisan igazgatni? Ugye nem?!). Ilyen fárasztó nap után szinte jól esik a kéttucat vállalat közül, amelyikben FB tag vagyok valahova beülni egy ülésre. Érteni úgy sem értek egyik céghez sem, viszont nagyon kényelmesek a fotelek, amiket beszereztettem és jókat lehet szundítani bennük.

  Nos, ezekről a dolgokról mondok le könnyes szemekkel. Mert az rendben van, hogy feledékennyé kellene válnom, még az is elmenne, ha törvényt szegnék (bár a törvényszegést nem kell nagyon mellre szívni, ha már nagyon zavarna, majd alkotnánk visszamenőlegesen olyan törvényeket, amik megnyugtatnák a lelkiismeretem, oszt annyi), de azt már nagyon nehezen viselném el, ha egy kalap alá vennének hazug emberekkel, esetleg melléjük kellene ülni a Parlamentben.

  Történt ugyanis, hogy Kerényi (Simon?) János (Zoltán?) képviselő úr tiltott helyen dohányzott, és amikor ennek kapcsán villáminterjút készítettek vele hamis néven mutatkozott be. És ez még nem minden! Mert amikor rákoppintottak az orrára a füllentése miatt ahelyett, hogy mondott volna egy szánom-bánomot (vagy az új trend szerint legalább arra hivatkozott volna, hogy elfelejtette a nevét) újabb hazugságba bonyolódott.

  Hát kell nekem ilyen társaságba keverednem? Megér nekem ennyit az a pár 10 vagy 100 millió Forint illetmény, költségtérítés, tiszteletdíj? NEM!

No, ezért nem leszek képviselő! 

1 komment

Címkék: politika közélet


A bejegyzés trackback címe:

https://okos-tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr182723803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lbea 2011.03.10. 08:57:48

"Hát kell nekem ilyen társaságba keverednem? Megér nekem ennyit az a pár 10 vagy 100 millió Forint illetmény, költségtérítés, tiszteletdíj? NEM!"

Neked nem. De beléd még szorult valamiféle szeméremérzet, ezekbe meg...
süti beállítások módosítása