Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • barmokországa: nm (2019.01.01. 14:40) Orbánista lettem
  • nagy1a: Drága jó anyád nem tévedt fiam! Te tényleg hülye vagy!! (2018.10.17. 13:37) Hülye vagy fiam, csak nem forogsz
  • barmokországa: A moderálási alapelvek megszegése miatt 9999-12-31 23:59:00 -ig meg lett vonva a hozzászólási joga... (2015.08.06. 14:51) A barmok országa
  • F.M.J.: Tetszett az írás, és mélyen igaz. Nekem is vannak képeim azokról a „régi” időkről. Most talán csak... (2014.12.27. 22:02) A hó evolúciója
  • F.M.J.: @annamanna: Szép hosszan kifejtetted az álláspontodat, nekem mostanság nincs ennyi időm, csupán rö... (2014.12.04. 02:52) Amiről mindenki elfeledkezik
  • Utolsó 20

2011.04.11. 06:31 _Okostojás_

Egy hír és egy „lehallgatott” telefon

A hír:

Új alkotmány előkészületei folynak Líbiában - jelentették be vasárnap líbiai kormányilletékesek.

A „lehallgatott” beszélgetés:

-       Halló, Viktor?

-       Én vagyok. Miben segíthetek Moammer?

-       Baj van Viktor, a népem egyharmada és a nemzetek többsége nem fogadja el a forradalmi eszméim és annak törvényeit.

-       De emiatt miért engem hívsz?

-       Na de Viktor! Hát nem Te küldted hozzám tavaly novemberben a Schmitt Palit?

-       De én.

-       Na, akkor kezdődtek a bajok és azóta nincs megállás.

-       Látom Moammer. Próbáltam is tenni (azaz nem tenni) ellene, de nem segített. Hiába vagyok én az EU soros elnökségének miniszterelnöke, nem hallgattak rám, pedig én mondtam nekik, hogy Te egy tisztességes forradalmár vagy akár csak én, ne támadjunk meg, hanem inkább támogassunk benneteket. Mintha a falnak beszéltem volna.

-       Viktor segíts, Te egy tapasztalt forradalmár vagy, képes vagy akár a fülkében is forradalmat csinálni. Arról nem is beszélve, hogy egy 50 % körüli többséget simán eladsz kétharmadnak. Mit tegyek, már a körmömre ég a dolog.

-       A leghangosabbaknak adj két pofont oszt jónapot!

-       Ezt már megpróbáltam, egy kicsit el is bizonytalanodtak, de azóta újra támadnak.

-       Akkor csinálj egy gazdasági akciótervet. Legyen benne feltétlenül a szabad pálinkafőzés meg a kilakoltatási tilalom.

-       Na de Viktor! Mi iszlám ország vagyunk, itt tilos az alkohol. A tuaregek meg állandóan vándorolnak, rámenne ingünk-gatyánk mire utolérnénk őket. Kilakoltatni meg úgysem tudnánk, mert csak sátraik vannak.

-       Úgy látom nehéz ügy ez Moammer. Akkor kiáltsd ki a demokráciát, és ennek ürügyén csinálj egy médiaalkotmányt (azzal jól befogod az ellenzéki sajtó száját). Ha ezzel megvagy, minden állami szervezet, cég vezetőjét a magad embereire cseréld le. Még a bíróság WC-s nénije is a Te embered legyen. Én is így csináltam.

-       Viktor, hát nem ismersz? Ezeket én már rég megléptem.

-       Ajaj, akkor nagyobb a baj, mint gondoltam. Nem marad más hátra, írj egy új alaptörvényt!

-       Azt eszik vagy isszák Viktor?

-       A fenébe! Ne idegesíts Moammer! Nektek is van olyan, hisz azt is Te írtad. Alkotmánynak is hívták régen, csak én átneveztem.

-       Ja, hogy alkotmány, az tényleg van úgy 1977 óta, de olyan rég volt, hogy nem is emlékszem rá. Viktor, ha az alkotmányt átírom, mi változik? Hisz nem azzal van nekem bajom!

-       De nehéz a felfogásod Moammer! Persze, hogy nem azzal van a bajod, nekem se azzal van. De nézz körül, mióta megcsináltam a médiatörvényt, bejelentettem, hogy új alaptörvényt (alkotmányt) készítek, senkit nem érdekel, hogy lenyúltam a magánnyugdíjakat, hogy megsarcolom a külföldi tőkét meg a multikat. Szerintem, ha Te is bejelented ezeket a dolgokat a szájuk is tátva marad mind az ENSZ-ben, mind az EU-ban, annyira, hogy még bombázni is elfelejtenek.

-       Igazad lehet Viktor! Csak egy baj van. Nincs nekem ehhez elég fineszes (Fideszes se) emberem.

-       Lásd, kivel van dolgod Moammer. Ha Szájer kollégistatárs befejezi a mi alaptörvényünket, kölcsön adom őt 2 hétre és összerittyent neked olyan Alkotmányt, hogy a füle is kettéáll még az ENSZ-nek is. Te csak jelentsd be, hogy készíted, a többi megy magától.

-       Leköteleztél Viktor!

-       Szóra sem érdemes Moammer. Majd ha találkozunk…

 

 

Itt sajnos megszakadt a lehallgatás, pedig

 

a végére lettem volna a legjobban kíváncsi.

3 komment · 2 trackback

Címkék: politika közélet


A bejegyzés trackback címe:

https://okos-tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr452816046

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Zajlanak a béketárgyalások Líbiában 2011.04.11. 17:50:02

Moamer Kadhafi elfogadta az Afrikai Unió által javasolt, a tűzszünetet és a líbiai konfliktus lezárását célzó tervet. Az unió célja az ellenségeskedés beszüntetése, a segélyszállítmányok célba juttatása, és a békatárgyalások megkezdése.

Trackback: A fülkeforradalom első évfordulója 2011.04.11. 07:26:25

Egy éve nyerte meg a választásokat a FIDESZ.Ennek apropóján összeszedtem néhány jobboldali kommentet a választások idejéből és az azt megelőző fél évből arról, hogy mit vártak ők a kormányváltástól.A megvalósult igazsággal való összehasonlítást végezze...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sompalinka · http://sompalinka.blog.hu/ 2011.04.11. 08:36:23

Nem baj Moammer, persze tudom, hogy iszlám ország vagytok,ettől függetlenül vezesd be a "szabadságharcos-pálinkafőzést"! Találj a programnak egy jól hangzó, de megtévesztő nevet, mondjuk,legyen "Moammer al Metanol Terv", mert a végtermék, a metanolos, ciános párlat, legalább is nálunk, meglepően ember-és környezetpusztítóra sikeredett. Tehát, ha mondjuk vadászgépekről megszórod a felkelők által bitorolt területet,szigorúan csak a területet, ekkor meg sem kell inni, de a hatás egyértelmű lesz!Hogy miért? Az épített, és a természeti környezet jelentős metanolos háttérsugárzása következtében, a felkelők mája, és idegközpontja károsodik, ennyi! Így még az iszlám előírásainak is megfelelünk!
Küldjek mintát próbára?

_Okostojás_ 2011.04.11. 09:34:55

@sompalinka:

Dear sompalinka!
Hoty en erre nem gontoltam. Koszonom az otletet.
Bye Moammer

suzildi (törölt) 2011.04.12. 11:08:00

Nem rossz párbeszéd... :)
süti beállítások módosítása