Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • barmokországa: nm (2019.01.01. 14:40) Orbánista lettem
  • nagy1a: Drága jó anyád nem tévedt fiam! Te tényleg hülye vagy!! (2018.10.17. 13:37) Hülye vagy fiam, csak nem forogsz
  • barmokországa: A moderálási alapelvek megszegése miatt 9999-12-31 23:59:00 -ig meg lett vonva a hozzászólási joga... (2015.08.06. 14:51) A barmok országa
  • F.M.J.: Tetszett az írás, és mélyen igaz. Nekem is vannak képeim azokról a „régi” időkről. Most talán csak... (2014.12.27. 22:02) A hó evolúciója
  • F.M.J.: @annamanna: Szép hosszan kifejtetted az álláspontodat, nekem mostanság nincs ennyi időm, csupán rö... (2014.12.04. 02:52) Amiről mindenki elfeledkezik
  • Utolsó 20

2011.03.19. 16:31 _Okostojás_

Lázár János kivágta nálam a biztosítékot

  Elszámoltam tizenháromezer-nyolcszázötvenhétig. Most már kicsit megnyugodtam, talán le tudok írni néhány sort úgy, hogy a kötőszavakon kívül ne kelljen mindent kipontoznom. Hogy mi bőszített ennyire fel? Lázár János eme nyilatkozata:

 „Én soha nem szégyelltem, hogy mim van, dolgozom keményen, abban a miliőben nőttem fel, hogy a munka nem szégyen, a munka eredményét se kell szégyellni, az ember kaparjon, gyűjtsön, építkezzen kockáról kockára. Aki erre nem képes, akinek nincs semmije, az annyit is ér. Aki nem vitte semmire az életben, az annyit is ér, ezt tudom mondani. Annak annyi az élete. Ez az én véleményem”

   Nagyon nem tisztelt Lázár úr!

  Megnéztem az életrajzát. Abban egyetlen tisztességes munkahelyet nem láttam megnevezve, ahol valóban dolgozni kellett volna, ahol valóban a mindennapokért kellene küzdeni. Nem akarok demagóg lenni, nem azt hiányolom, hogy nem volt bányász vagy kőműves. Tudom én, hogy a hivatali munka is lehet nagyon kemény, fárasztó, kizsigerlő. De legalább egy munkahelye lett volna a politikán kívül, mert rögtön az egyetem után oda csöppent és meg is ragadt benne. Ha így folytatja, még miniszterelnök is lehet Önből, mert ugye szeretett vezére és példaképe szintén minden érdemi munka nélkül csak a politikából él és élt. Ez még nem is lenne olyan nagy baj, elvégre mindenki úgy boldogul, ahogy tud, és úgy, ahogy a nyelve vagy a gyomra bírja. De legalább ne lenne ilyen nagyképű és ne nézné le azt a 8 – 8,5 millió honfitársát, akik naponta azért küzdenek, hogy a családjuknak másnap is enni tudjanak adni.

  Mert igen nem tisztelt Lázár úr! Az nép, aki Önnek fizette a luxusautóját és annak fenntartását, az nép, aki most is fizeti az álláshalmozása miatt a havi több mint kétmillió Forint jövedelmét, az a nép az egyik napról a másikra él az Ön és tettestársai hathatós közreműködése miatt! Most nem sorolom áldásos tevékenységüket csak néhány példa: Forintbedöntés, magánynyugdíj elrablás, adócsökkentésnek titulált jövedelem-átcsoportosítás a kiskeresetűektől a magafajta nagyképű, arrogáns újgazdagoknak.

  És tudja mit nagyon nem tisztelt Lázár úr? Igazat adok abban Önnek, hogy a munka nem szégyen. Sőt én tovább megyek, a munkájára büszke is lehet az ember! De tudja Ön, hogy mi a munka? Szerény véleményem szerint az, amit az ember a saját tudásával, fizikai erejével, vagy gondolkodásával megteremt, alkot, kitalál, stb. No, itt van nagy különbség a kettőnk gondolkodása közt. Mert Ön papíron sok funkciót betölt, de kérdezem én, hogyan tudja ellátni az összes funkcióját? Szerintem sehogy, mert mind a polgármesteri mind a képviselői tisztség egész embert kíván. Hajlok arra a véleményre, hogy a képviselői, frakcióvezetői és a polgármesteri munkája zömét valakik mások végzik el. Mások, akiknek nem telik luxusautóra, akiknek az élete az Ön szavaival „annyit is ér”

  Nagyon nem tisztelt Lázár úr!

  Még annyit mondanék, hogy akik mások munkájáért veszik fel a pénzt azok egyszerűen ellopják azoktól akik a tényleges munkát végzik! És én erre nem lennék büszke igen nem tisztelt Lázár úr!

10 komment · 4 trackback

Címkék: politika közélet


A bejegyzés trackback címe:

https://okos-tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr192753337

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Én vagyok Orbán Viktor főnöke 2011.03.19. 20:07:55

Meg az összes többi balfék politikusé, Lézer Janitól Fletóig bezárólag. Bajnai Gordoné már nem, mert ő (átmenetileg?) kivonult a politikából. Én ugyanis magyar állampolgár vagyok. Mivel adófizető is vagyok, én is finanszírozom őket. Persze nem egyedül,...

Trackback: MAI PRÓFÉTA ÁTKA 2011.03.19. 19:57:23

   "...A föld rakva vérnek ítéleteivel és a város rakva álnoksággal... Békességet keresnek, de nem lészen. Egy romlás a másikra jő..." (Ezékiel próféta, 7.)  Alázottnál jobban alázva Vizsgálom szívem, izmom, kedvem: Hol a pr...

Trackback: Lázár képviselő és a munka 2011.03.19. 18:11:10

Lázár mondá: "Én soha nem szégyeltem, hogy mim van, dolgozom keményen. Abban a miliőben nőttem fel, hogy a munka nem szégyen, a munka eredményét se kell szégyelni. Az ember gyűjtsön, építkezzen kockáról kockára. Aki erre nem képes, akinek nincs...

Trackback: Lázár: Aki nem vitte semmire, az annyit is ér 2011.03.19. 17:41:01

Társadalmi nézeteit fejtette ki Hódmezővásárhely közgyűlésén Lázár János polgármester, a Fidesz országgyűlési frakcióvezetője. A polgármester szerint aki ügyesen manőverezett az elmúlt évek árfolyam-ingadozásai közepette, az jól is járhatott. Reményét fej…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molenaaar 2011.03.19. 17:56:28

TELJESEN igaz!

Az érzelmi töltet, a jogos felháborodás igazsága is átsüt rajta.

Undorító ez az álláshalmozás! Ha két-három ilyen fontos funkciót el lehet látni, akkor viszont nem kellene így megfizetni..

kormányzó 2011.03.19. 18:58:20

Miért ne lenne büszke magára? Amíg ennyi balfasz él...

gorcsev54 2011.03.19. 19:33:57

@kormányzó: Elég baj ,hogy ez a sok "balfasz" tűri! Az Audi hátsó ülésén volt ideje ennek a szarjankónak az árfolyamokon és a többin spekulálni.Remélem a "jó part fiát" majd jól kiforgatják a "semmit nem érő" csajok az általa összehordott vagyonból.

Táskás Tóni 2011.03.20. 01:06:13

A fideszes képviselők nagy része álláshalmozó, akik annyira okosak és ügyesek ,hogy egy mocskos seggel több lovat is meg tudnak ülni. Pl Rogán fidesz -celeb. Ráadásul az a sok egyéni képviselői indítvány pl. médiatörvény. Hú de tisztességes bagázs. De ott áll mögöttük egy-két tőzsdecápa, akik szintén érinthetetlenek.

avanivi 2011.03.20. 08:04:50

Egy beképzelt szar ember ez, most le kellene mondania, de nem fog, ezzel is bizonyítva, azon állitásomat, mekkora szar ember.
Kedves Viktor ! Reméljük a mai napon megkapja a felmondást ez a f@szkalap.
Bebizinyította, hogy sem képviselőnek, sem polgármesternek nem méltó!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.03.20. 08:29:59

@avanivi: ha esztergomiak maradnak
marad lázár is

törökbasa 2011.03.20. 11:45:13

Nagyon jó írás, teljes mértékben egyetértek a tartalmával. A becsület azt kívánná, hogy Lázár úr azonnal lemondjon. Nem igazán értem, hogy miért/meddig hagyjuk, hogy így legyen...? :-o
süti beállítások módosítása