Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • barmokországa: nm (2019.01.01. 14:40) Orbánista lettem
  • nagy1a: Drága jó anyád nem tévedt fiam! Te tényleg hülye vagy!! (2018.10.17. 13:37) Hülye vagy fiam, csak nem forogsz
  • barmokországa: A moderálási alapelvek megszegése miatt 9999-12-31 23:59:00 -ig meg lett vonva a hozzászólási joga... (2015.08.06. 14:51) A barmok országa
  • F.M.J.: Tetszett az írás, és mélyen igaz. Nekem is vannak képeim azokról a „régi” időkről. Most talán csak... (2014.12.27. 22:02) A hó evolúciója
  • F.M.J.: @annamanna: Szép hosszan kifejtetted az álláspontodat, nekem mostanság nincs ennyi időm, csupán rö... (2014.12.04. 02:52) Amiről mindenki elfeledkezik
  • Utolsó 20

2011.03.04. 06:50 _Okostojás_

Beperlem a Postát!

 

  Mert addig totojázott a kérdőív kézbesítésével, hogy lemaradtam az alkotmányozásról! Ma (2011.03.03.) nagy nehezen kézhez kaptam a kérdőívet, és azonnal neki is láttam bőszen az ikszelgetésnek. De a felénél abba is hagytam, mert rájöttem fölösleges a töltögetés. Több dolog miatt is. Az egyik, hogy közben megütötte a szemem egy hír, mégpedig az, hogy Szájer iPadlovag József már kész is van az alkotmány szövegezésével és Lázár AudiS8 János beélesítve a lézerblokkolóját már rohan is vele a frakcióhoz, hogy mielőbb megvitassák. (bár nem tudom ki fog rajta vitatkozni, mert gondolom a frakció már eligazítást kapott, hogyan kell fogadnia).

  A másik dolog, ami miatt abbahagytam az alkotmányozást, hogy nem értek egyet a kérdésekkel, meg úgy am block a módszerrel. Igazából én úgy szerettem volna alkotmányozni, hogy megírom a bizottságnak én mit szeretnék az alkotmányban látni. Jó, tudom nem kívánsághangverseny az alkotmányozás. Na, mindegy, ez van.

  De ha már lekéstem a válasszal (hogy a Lehel kürtje vágná kupán a rusnya hollóját) és saját szövegem se tetethetem be az alkotmányba, felteszek én is néhány kérdést a kormánynak (borítékot nem küldök, válaszoljanak mailen) aztán a legközelebbi alkotmányozásig kiértékelem a válaszokat.

 

Vannak, akik azt javasolják, hogy az új magyar alkotmány büntetés terhe mellet tegye kötelezővé, hogy a képviselők képviseljék (úgy ahogy a választások előtt megígértek) a választóikat. Ön mit gondol? 

a) Egyetértek vele  

b) Nem értek vele egyet (mert képviselő vagyok) 

c) Marhaság, mert a politikusok genetikailag nem képesek a gerincességre

 

Vannak, akik azt javasolják, hogy az új alkotmány rögzítse, hogy a polgármesterek (de csak a Fideszesek) életbiztosítását az állam fizesse. Ön mit gondol?

a)     Egyetértek vele (mert Fideszes polgármester vagyok)

b)    Nem értek egyet vele

c)     Egyetértek vele, de a kedvezményezett az állam legyen, és a leváltásukkor négyeljék fel őket.

 

Vannak, akik úgy gondolják, hogy az új alkotmány tegye kötelezővé a képviselők számára a lézerblokkolók felszereltetését és használatát. Ön mit gondol?

a)     Egyetértek vele (mert képviselő vagyok)

b)    Nem értek vele egyet

c)     Nem értek vele egyet (a takarékosság jegyében elég, ha a rendőrségre leadják minden ciklus elején a képviselők gépjárműveinek rendszámát, és a rendőrség alkotmányos kötelezettsége lenne, hogy azokat nem büntetheti meg)

  

Persze nem zárom ki, hogy vannak ennél fontosabb dolgok is, amiket az alkotmányban kellene rögzíteni.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://okos-tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr182708903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása