Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • barmokországa: nm (2019.01.01. 14:40) Orbánista lettem
  • nagy1a: Drága jó anyád nem tévedt fiam! Te tényleg hülye vagy!! (2018.10.17. 13:37) Hülye vagy fiam, csak nem forogsz
  • barmokországa: A moderálási alapelvek megszegése miatt 9999-12-31 23:59:00 -ig meg lett vonva a hozzászólási joga... (2015.08.06. 14:51) A barmok országa
  • F.M.J.: Tetszett az írás, és mélyen igaz. Nekem is vannak képeim azokról a „régi” időkről. Most talán csak... (2014.12.27. 22:02) A hó evolúciója
  • F.M.J.: @annamanna: Szép hosszan kifejtetted az álláspontodat, nekem mostanság nincs ennyi időm, csupán rö... (2014.12.04. 02:52) Amiről mindenki elfeledkezik
  • Utolsó 20

2011.02.28. 13:23 _Okostojás_

Már megint jól megvédenek!

   Igaz, az új magyar módi szerint akaratomon kívül és hozzájárulásom nélkül. És persze ahogy ez újabban szintén megszokott egyéni képviselői indítvány alapján hozott törvényekkel.

  Először is jól megvédenek az egészségtelen ételektől, bevezetik ugyanis a hamburgeradót. Amivel nem csak a hamburgert, hanem minden, úgymond egészségtelen ételt megadóztatnának. Itt persze felmerül egy kérdés, mi az egészségtelen étel? Vannak, akik azt mondják, egészségtelen étel nincs csak egészségtelen életmód. Ebben van valami igazság, mert miért is lenne egészségtelen a paprikás-fokhagymás, abált tokaszalonna, vagy a libatepertő? Azért mert zsíros? Na de nem kell kilószámra enni belőle egy-egy étkezéskor. Persze az is lehet, hogy nem követem a tudományos kutatásokat, és már kiderült, hogy a hagyományos magyar ételek 90%-a káros az egészségre. Lehet. De akkor sokkal egyszerűbb mód is van arra, hogy megvédjenek a káros hatásoktól, Egyszerűen tiltsák be a szalonna, a tepertő, a zsíros vagy cukros, vagy egyéb más okból káros élelmiszereket. De nem, nem betiltjuk, hanem megadóztatjuk! Az a sanda gyanúm, hogy már megint csak egy kis extra bevétel kell a költségvetésnek.

  Pedig mennyivel egyszerűbb lenne a betiltás. Már szinte látom lelki szemeim előtt az új korszak kerti partijait. Ülünk a tűz körül és nosztalgiából régi mozgalmi dalokat énekelgetünk, miközben a nyársa húzott zellert, rebarbarát forgatjuk a parázs körül. De szép is lesz!

  Másodszor jól megvédenek a dohányzás káros hatásaitól. Nem csak engem, hanem mindenkit, akit érnek. A törvénytervezet szerint tilos lenne minden zárt közterületen a dohányzás.  Én a teljes betiltás mellett vagyok. De szép világ is jönne ránk! Elképzelem, ahogy Krumpliorrú Józsi a „Pimpókos a keresztanyád” elnevezésű becsületsüllyesztőben felemeli a bütykös mutatóujját és elrikkantja magát: Ácsi! Mindenkinek egy kisfröccsöt! Ma dőzsölünk, egy hete, hogy nem költhetek bagóra a betiltás miatt, és már nem tudok mit kezdeni a pénzemmel. Gyógyszerre sem kell, mert makkegészséges lettem. Szóval igyunk barátaim. (Amíg lehet, és ki nem találja valaki az alkohol betiltását is –de ezt már én tettem hozzá, mert Józsi még rémálmaiban sem gondolna ilyesmire).

  Persze itt is felvetődik a kérdés, vajon miért nem tiltják be? Talán csak nem azért, mert milliárdok vesznének el a költségvetésből? Nem álságos ez így egy kicsit?

Erre igyunk…

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://okos-tojas.blog.hu/api/trackback/id/tr732697356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2011.03.01. 07:49:13

Igazi kurucvér csörgedezik benned is, mint még kilencmillió honfitársban. Ez van, de hadd ne kelljen szeretni.
A jóléti országok unalmas törvénytiszteletben, józan mértékletességben, fantáziátlan együttműködésben élnek. Lehet dönteni, hogy az "én vagyok én, a kocsma közepén" c. magánszámra tangózunk egyedül, vagy élhető demokráciát szeretnénk Magyarországon. Mindkettőt nem lehet egyszerre akarni.
süti beállítások módosítása